Toon posts:

geen signaal videokaart beeldscherm?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb nu al 4 dagen een probleem met mijn computer dit begon na een installatie van nieuwe nvidia drivers (301.42)
Wanneer ik de pc opstart krijg ik beeld tot dat ik men wachtwoord normala gesproken moet in voeren dan krijg ik de melding no signal.
Ik heb de kabel van het beeldscherm naar de videokaart nagekeken dit werkt prima.
Vervolgens men drivers opnieuw geïnstalleerd in safe modus (daar werkt alles wel) dit werkten ook niet ook wanneer ik een oude driver installeerden.
daarna mijn videokaarten nagekeken en stofvrij gemaakt.
het vreemden is dus dat hij na een paar keer opnieuw opstarten het opeens wel perfect doet.
dan kan ik hem de hele dag aan uit zetten maar blijft het goed doen pas wanneer ik ga slapen en de volgende dag de pc aan probeer te krijgen heb ik het zelfde probleem weer.

Mijn specs zijn

intel i7-920
2x gtx 460 evga sc
moederboord weet ik niet zo uit me hoofd.
voeding Delta 1kw
windows 7 64bit

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-02 21:19
misschien handig om te vermelden welk scherm je hebt :) Het kan bijvoorbeeld zijn dat je videokaart een te hoge resolutie uitstuurt. Als je kijkt naar je beeldscherminstellingen, staat daar dan het juiste type monitor genoemd?

Carpe Diem

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-02 17:07

BiLo

PSN: toiletcleaner

wat gebeurt er als je een ander scherm aansluit?

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Verwijderd

of je hebt 2 beeldschermen als instelling en is je standaard beeldscherm ingesteld als beeldscherm 2 die er dus niet is.

heb je hdmi...displayport etc?

Verwijderd

Topicstarter
acer S243 is het beeldscherm dat ik gebruik en heb een hdmi poort ja als ik een ander beeldscherm aansluit krijg ik de zelfde fout melding. en ik heb maar 1 scherm

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-02 21:19
wanneer windows geboot is, druk dan Windows toets + p en dan enter.
Dan dupliceer je over meerdere monitoren. Misschien dat hij niet goed uitstuurt over de hdmi onder windows.

Carpe Diem

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net ook ontdekt dat mijn keyboard ook niet reageert na dat de pc is geboot van men muis kan ik niet zien of hij het wel doet of niet. ook meerderen poorten geprobeerd dit lost het probleem ook niet op.
Pagina: 1