Jammer dat ik er zo laat bij ben (maar gelukkig voor jou want er staat zat zinnigs geschreven

): zo werken we hier niet. Als je een topic opent, hanteer dan onze
Quickstart a.u.b. We verwachten namelijk wel wat meer van een topicstart dan wat je nu geschreven hebt (en dan doel ik vooral op (een heleboel) meer eigen inzet)

Als je twijfelt of je je topic "verkeerd hebt gezet" dan kun je voortaan
Waar hoort mijn topic? hanteren bij 't besluiten waar te plaatsen
Dit topic neigt erg naar een
Welke programmeertaal moet ik leren? behalve dat je dan niet vraagt naar een programmeertaal maar een
IDE en hosting. De reden waarom we dergelijke topics sluiten is simpel: met een dergelijke simpele vraag, dus zonder uit te wijden over specifieke eisen die je stelt etc., krijg je dat mensen allemaal zonder onderbouwing zijn/haar favo programma/IDE/taal/cms/product/whatever gaan oplepelen. Wat voor de één je-van-het is, is voor de ander nog minder dan trash. Als je geen specifieke eisen stelt en geen onderbouwingen te horen krijgt: wat schiet je er dan mee op? Dan heb ik een snellere oplossing: neem
een lijstje CMS'en of
webdesign programma's en kies er één door een dartpijltje op de printout ervan te gooien.
Waar je meer aan hebt is specifieke eisen/criteria stellen, een lijstje mogelijke kandidaten destilleren die voldoen aan die criteria en daar dan mee aan de slag gaan om te zien welke jou persoonlijk 't best bevalt en aan je eisen voldoet. En of je dat nou voor
CMS'en of
hosting doet of iets anders boeit niet. Als je dan een beetje (voor)onderzoek gedaan hebt kun je hier weer terecht om anderen te vragen naar ervaringen met Product X of hoe eigenschap Y van Product X bevalt of... verzin iets. Maar dan ben je gericht bezig en niet met een shotgun approach
Verwacht overigens geen wonderen; als je nog nooit een website gemaakt hebt dan zul je, ongeacht welke tool(s), nooit een professioneel resultaat bereiken in afzienbare tijd. Neem er dus je tijd voor en denk niet dat tool X wonderen verricht zodat je volgende week kunt gaan concurreren met Facebook

(of
deze site

)
Klein addendum: ons forum kan, zoals je ziet,
prima omgaan met tekstomloop. Je hoeft
dus niet na elke zin op enter te drukken. Dat leest
nogal vervelend

En nu ik toch bezig ben:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten 
Blijf alsjeblieft uit te buurt van XHTML en ga gewoon voor HTML5 (of gewoon "HTML" om maar eens te beginnen zonder je specifiek op HTML5 zaken te richten).
[
Voor 82% gewijzigd door
RobIII op 24-08-2012 01:21
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij