Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Als de pst file niet compatible is bij uninstall, dan ook niet bij upgrade. Zou gewoon goed moeten gaan. Backuppen wil je sowieso, natuurlijk. OFF07 weer installeren kan worst case dan. Of maak een image.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Niet dus.
"The disadvantage of 64-bit Office 2010 is mainly on add-ins, extensions and ActiveX controls compatibility, which mostly developed for 32-bit Office and will not function in the 64-bit edition. "
Gelukkig gebruikt mijn ma dat niet
[ Voor 80% gewijzigd door Nox op 23-08-2012 23:06 ]
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Hier, groepje maken, adressen toevoegen, mailen maar: http://www.excelguru.ca/c...ips-Creating-Email-Groups
2 seconde werk op Google, 1e hit. Dat werkt niet?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Euh ja.Hero of Time schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:14:
Maar je wilt 2010 installeren alleen maar omdat het schijnbaar niet mogelijk is met 2007 naar groepen te mailen? Dat is de eerste keer dat ik hoor dat 't niet zou werken.
Hier, groepje maken, adressen toevoegen, mailen maar: http://www.excelguru.ca/c...ips-Creating-Email-Groups
2 seconde werk op Google, 1e hit. Dat werkt niet?
Mijn ma had allemaal groepen contactpersonen maar right click send email > werkt niet. Echt waar ik kreeg het niet voor elkaar zonder een manual dus mijn ma ook al niet. Nu klinkt dat enorm stom maar het is echt waar. Ik weet nog of het nu aan mij ligt maar intuitief was het dus niet. Het staat erop en zelfs zonder dat ik de archieven en outlookbestanden terug moest zetten werkte alles al. Dus het werkt gelukkig wel
Kijk, vanuit dit scherm kreeg ik het niet voor elkaar om een email te sturen naar bijv. de hele groep.

Kan iemand vertellen die het wel weet? Als ik er voor moet gaan googlen is het imho gewoon stom ontworpen
En over je link; als je op 'Aan' of 'To' klikt dan staan er geen groepen bij. Ik gebruik zelf persoonlijk thunderbird en daar is het nóg makkelijker maar dan moet mijn ma weer overstappen en vrees ik meer problemen met backups. Hoewel TB zelf aangeeft geen problemen te hebben daarmee. Daar tik ik gewoon de naam van de groep in het adresbalkje en dan is het klaar.
[ Voor 12% gewijzigd door Nox op 24-08-2012 00:53 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja dat kon ik vinden maar niet of de x86 en x64 versie ook uitwisselbaar waren. Maar bedankt voor het mededelengambieter schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:53:
De PST-files zijn gewoon compatible, ik heb laptops met 2007 en 2010, gewoon uitwisselbaar.
Commandline FTW | Tweakt met mate