Office 2007 x86 naar Office 2010 x64

Pagina: 1
Acties:

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 11:56

Nox

Noxiuz

Topicstarter
Ik heb op de PC van mijn ouders het volgende geïnstalleerd, office 2007 x86 (32bits :))

Omdat mijn ma hier niet vanuit een groep contactpersonen een bericht kan sturen naar de hele groep wil ik voor haar 2010 installeren. Deze wil ik eigenlijk x64 doen omdat het nou eenmaal een 64 bits systeem is. Office 2007 was er toen waarschijnlijk alleen in 32 bits op het werk of ik heb het op een maandagochtend geïnstalleerd.

Nu het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://cloud.intowindows.com/wp-content/uploads/2010/04/UpgradeOffice2007toOffice2010.jpg

Ik kan dus niet upgraden. Ik kan wel office 2007 eraf gooien en dan 2010 installeren. Maar zijn de outlookbestanden van 2007 x86 wel compatible met 2010 x64? Ik heb ze gebackupt maar ik wil niet dat ik straks 2010 x64 heb zonder de contactgegevens, emails en contactpersonen (dan krijg ik geen eten meer bij haar :P)

Anders installeer ik 2010 x86 maar dat vind ik weer zo zonde en inefficiënt van het systeem, er staat hier niet voor niets een AMD Fusion en niet een Pentium 4 ofzo :)

Via google kom ik helaas niet ver...

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik kan mij niet voorstellen dat je de PST bestanden niet in die 2010 kan importeren. Ik weet het alleen helaas niet zeker. Als je het niet aandurft om 2007 te verwijderen kan je anders 2010 op een andere PC installeren en kijken of je het kan importeren. Als dat werkt kan je met een gerust hart 2007 eraf gooien.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kijk eerst eens welke functies de 64b versie mist ;) waarschijnlijk wil je dan gaan voor 32b. De 64b versie heeft imho meer nadelen dan voordelen.

Als de pst file niet compatible is bij uninstall, dan ook niet bij upgrade. Zou gewoon goed moeten gaan. Backuppen wil je sowieso, natuurlijk. OFF07 weer installeren kan worst case dan. Of maak een image.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Nox

Nox

Noxiuz

Topicstarter
Welke functies mist die dan? Is toch gewoon alleen een andere architectuur?

Niet dus.

"The disadvantage of 64-bit Office 2010 is mainly on add-ins, extensions and ActiveX controls compatibility, which mostly developed for 32-bit Office and will not function in the 64-bit edition. "

Gelukkig gebruikt mijn ma dat niet :) Overigens heb ik geen 2007 x64 en is die er nooit geweest ook dus was het niet uit domheid dat x86 erop staat :P (dat het nog niemand is opgevallen O-)

[ Voor 80% gewijzigd door Nox op 23-08-2012 23:06 ]

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:31

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Maar je wilt 2010 installeren alleen maar omdat het schijnbaar niet mogelijk is met 2007 naar groepen te mailen? Dat is de eerste keer dat ik hoor dat 't niet zou werken.

Hier, groepje maken, adressen toevoegen, mailen maar: http://www.excelguru.ca/c...ips-Creating-Email-Groups
2 seconde werk op Google, 1e hit. Dat werkt niet?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:22
Besides, kan je de 64bit key niet gebruiken voor 32bit? De 64bit Office heb ik ook altijd verruild voor 32 bit totdat 64bit voordelen gaat bieden :P

• Nox

Nox

Noxiuz

Topicstarter
Hero of Time schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:14:
Maar je wilt 2010 installeren alleen maar omdat het schijnbaar niet mogelijk is met 2007 naar groepen te mailen? Dat is de eerste keer dat ik hoor dat 't niet zou werken.

Hier, groepje maken, adressen toevoegen, mailen maar: http://www.excelguru.ca/c...ips-Creating-Email-Groups
2 seconde werk op Google, 1e hit. Dat werkt niet?
Euh ja.

Mijn ma had allemaal groepen contactpersonen maar right click send email > werkt niet. Echt waar ik kreeg het niet voor elkaar zonder een manual dus mijn ma ook al niet. Nu klinkt dat enorm stom maar het is echt waar. Ik weet nog of het nu aan mij ligt maar intuitief was het dus niet. Het staat erop en zelfs zonder dat ik de archieven en outlookbestanden terug moest zetten werkte alles al. Dus het werkt gelukkig wel :)

Kijk, vanuit dit scherm kreeg ik het niet voor elkaar om een email te sturen naar bijv. de hele groep.

Afbeeldingslocatie: http://forums.techguy.org/attachments/159561d1258305229/untitled-1.jpg

Kan iemand vertellen die het wel weet? Als ik er voor moet gaan googlen is het imho gewoon stom ontworpen :+

En over je link; als je op 'Aan' of 'To' klikt dan staan er geen groepen bij. Ik gebruik zelf persoonlijk thunderbird en daar is het nóg makkelijker maar dan moet mijn ma weer overstappen en vrees ik meer problemen met backups. Hoewel TB zelf aangeeft geen problemen te hebben daarmee. Daar tik ik gewoon de naam van de groep in het adresbalkje en dan is het klaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Nox op 24-08-2012 00:53 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De PST-files zijn gewoon compatible, ik heb laptops met 2007 en 2010, gewoon uitwisselbaar.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Nox

Nox

Noxiuz

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:53:
De PST-files zijn gewoon compatible, ik heb laptops met 2007 en 2010, gewoon uitwisselbaar.
Ja dat kon ik vinden maar niet of de x86 en x64 versie ook uitwisselbaar waren. Maar bedankt voor het mededelen :)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:31

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je andere Office documenten werken er toch ook gewoon mee, dus waarom een PST niet? MS doet niet altijd het meest handige, maar dit is iets waar ze zich echt door hun kop zouden schieten als dit niet zou werken.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1