Hallo allemaal,
Bij het opstarten van Windows Vista laptop krijg ik de volgende melding:
bootmgr ontbreek
Druk Ctrl+Alt+Delete om opnieuw op te starten. Daarna gebeurt er niets.
Ik probeer dmv bootable windows xp cd de pc opnieuw te installeren.
Ik Boot de pc vanaf mijn CD en na het laden van de stuurprogramma's krijg ik een blauw scherm met de melding:
er is een probleem gevonden."Windows is afgesloten om schade te voorkomen
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten
Als het nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren":
Controleer de computer op virussen. Verwijder nieuwe vaste schijven of vaste schijf controllers die u hebt geinstalleerd.
geconfigureerd en afgesloten.
Voer CHKDSK/F uit om te controleren of de vaste schijf is beschadigd en start de computer opnieuw op.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Bij het opstarten van Windows Vista laptop krijg ik de volgende melding:
bootmgr ontbreek
Druk Ctrl+Alt+Delete om opnieuw op te starten. Daarna gebeurt er niets.
Ik probeer dmv bootable windows xp cd de pc opnieuw te installeren.
Ik Boot de pc vanaf mijn CD en na het laden van de stuurprogramma's krijg ik een blauw scherm met de melding:
er is een probleem gevonden."Windows is afgesloten om schade te voorkomen
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten
Als het nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren":
Controleer de computer op virussen. Verwijder nieuwe vaste schijven of vaste schijf controllers die u hebt geinstalleerd.
geconfigureerd en afgesloten.
Voer CHKDSK/F uit om te controleren of de vaste schijf is beschadigd en start de computer opnieuw op.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?