Pc in de weg:?

Pagina: 1
Acties:

• freaky20
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01-2024

freaky20

Lazy tweaker

Topicstarter
Ik heb laatst een pentium 75 gekocht met daarbij alles wat erbij moet horen. De pc heeft nu als functie een server vor mijn andere 2 pc's... Over een paar dagen krijg ik dus kabel en ik weet nu niet zo goed waar ik die pc moet laten... Hij staat aan het kop van mijn bed en in de open kast erachter staan een Canon printer en een matrix-printer... deze vullen de kast al op ennu de pc kan dus niet in de kast. Aangezien je af en toe toch achter die pc moet werken heb ik geen idee waar ik nu mijn monitor en toetsenbord/muis neer moet zetten zodat ik normaal achter die pc kan zitten:(. Mijn andere pc staat dus op een zelfgemaakt buro aan het voet van mijn bed.... hier past geen monitor meer bij...... de kast misschien wel maarre toetsenbord/muis wordt dan wel een probleem :'(. Heeft iemand een manier waarop je je server het best op kan stellen:?. Die zou ik heeel graag willen weten dan...

BTW: op de plek van de canon printer kan de monitor net staan (maar toetsenbord/muis weer niet)

THNX!

Ik probeer zo snel mogelijk meer duidelijkheid te scheppen :o

Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Monitor/muis/keyboard switch kopen, dan kun je vanaf 1 plek 2 (of meer) systemen bedienen.
Die heb je in handmatige 2-4-poorts versies voor enkele tientjes.
Ik heb zelf voor f.300 een 2e hands 8-poorts electronische weten te bemachtigen, handig met die 2 dozijn PC's die ik erop na hou.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large