Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe HP laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, mijn moeder heeft een voucher voor 500 euro om een laptop uit te zoeken op 1 site (ik weet niet zeker of ik die mag poste, maar het gaat om www.staples.nl)

Mijn vraag is of deze een beetje redelijk is om te gamen( Het gaat mij voornamelijk om Guild Wars 2)? En om op internet te browse(vast wel) en af en toe foto's te bewerken(wil mijn moeder weten).

Het gaat om de HP Pavilion G7-2054SD
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350521,332269.html

Ik heb er niet super veel verstand van en sommige dingen zeggen mij niets, vandaar dat ik aan jullie hulp vraag.

MVG,
Karim

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
G serie van HP staat niet zo bekend om goede kwaliteit...
Ook is de resolutie voor een 17` inch laptop heel slecht... Zo een brak display wens je niemand toe...

Je kunt veel beter kijken naar deze: http://www.staples.nl/pcs...ndows-7-home-premium?r=bf

Overigens ook betere specs dan de HP en absoluut een veel beter display. resolutie en kwaliteit + backlit keys... Hij is in mening jammer genoeg wel lelijker :p...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Alle prijzen zijn exclusief BTW. Voor €650 kan je imo beter voor de inspiron gaan. Al lijkt het verschil mij niet enorm.

Edit: als je geen voucher voor die site zou hebben, dan...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2012 20:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Vinand schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:45:
G serie van HP staat niet zo bekend om goede kwaliteit...
Ook is de resolutie voor een 17` inch laptop heel slecht... Zo een brak display wens je niemand toe...

Je kunt veel beter kijken naar deze: http://www.staples.nl/pcs...ndows-7-home-premium?r=bf

Overigens ook betere specs dan de HP en absoluut een veel beter display. resolutie en kwaliteit + backlit keys... Hij is in mening jammer genoeg wel lelijker :p...
Bedankt voor jouw reactie, en jij ook darkstone. Ik ging snel weg dus had niet zo heel veel tijd. De voucher was alleen geldig voor HP laptops en deze leek mij met mijn basis kennis het beste.We hebben hem toch maar gehaald en kunnen hem binnen 14 dagen retourneren als hij niet bevalt.

Nog een vraagje, als je alleen een HP laptop mag uitzoeken, was dit dan de beste keus? Anders ruilen we hem zo snel mogelijk om.
Edit: Het moet dus een HP laptop zijn van de site staples.nl. Dat beperkt de keuze wel :(

MVG,
Karim

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2012 21:16 ]

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:00:
[...]

Bedankt voor jouw reactie, en jij ook darkstone. Ik ging snel weg dus had niet zo heel veel tijd. De voucher was alleen geldig voor HP laptops en deze leek mij met mijn basis kennis het beste.We hebben hem toch maar gehaald en kunnen hem binnen 14 dagen retourneren als hij niet bevalt.

Nog een vraagje, als je alleen een HP laptop mag uitzoeken, was dit dan de beste keus? Anders ruilen we hem zo snel mogelijk om.
Edit: Het moet dus een HP laptop zijn van de site staples.nl. Dat beperkt de keuze wel :(

MVG,
Karim
De G en de DV series zijn gewoon behoorlijk slecht in bouwkwaliteit en koeling (vooral de goedkoper G series).. Als je een HP koopt kun je het beste kijken naar de Zakelijk lijn.: De Powerbooks en de Elitebooks...

Die zijn wel een stuk duurder, maar zijn dan ook veel meer hun geld waard dan zo een pavilion g, of pavilion dv... En de Envy series zijn al helemaal belachelijk overpriced... HP is over het algemeen gewoon een merk die je moet proberen te vermijden aangezien er letterlijk voor elke laptop een veel beter alternatief is...

Ik zou als het echt een HP moest zijn, extra geld bijleggen en gaan voor de goedkoopste powerbook... dan heb je gewoon kwaliteit.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Als ik naar mezelf kijk heb ik denk ik al 8 jaar met dezelfde laptop gedaan van HP en dit was een Pavilion DV serie ... En ik heb hem ook overal mee naar toe genomen van school naar huis en van huis naar vakantieadres. Dus als ik daar naar kijk vind ik dat niet slecht....

Verwijderd

HP toen is niet HP nu. Dat geldt voor alle merken, maar vooral voor HP en sony. Als het een HP moest zijn, dan zou ik voor de goedkoopste probook gaan.

Verwijderd

Ja een probook betaal je meer voor minder ... Mooi is dat de behuizing lekker stevig is maar voor de rest is het niet veel .. Ik denk dat het een eindeloze discussie zou gaan worden over een G/DV of een Probook serie.. (ps dit type ik van een nieuwe Hp dv serie en er is niks mis mee..)
Pagina: 1