Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wanneer kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 391 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zelf prima in staat om een notebook te selecteren, maar het is voor mijn vriendin en deze zie ik pas weer op einde van het jaar.

Dus ik vroeg me eigenlijk af wat doen de prijzen in vier maanden tijd? Het merk dat ik wil kopen is Asus en ik heb al een model gevonden, hij kost nu € 550 en dat is hele redelijke prijs, ik zelf heb niet echt idee dat daar nog veel van af kan.

pricewatch: Asus X75VD-TY001V

Deze wil ik kopen, ik vertrek op 27 December terug naar China dus dan zou hij vier maanden bij mij thuis in de doos liggen, uiteraard moet ik hem wel software matig klaar maken, maar daar heb ik geen drie maanden de tijd voor.

Ik realiseer dat me dat ook 4 maanden van de garantie zou kosten, dus dat zou ik ook in de overweging kunnen meenemen, maar ik weet niet hoe het zit met de wereldwijde garantie van Asus, want Asus zelf zit in China in de provincie Taiwan.

Deze notebook is trouwens pas begin augustus geïntroduceerd, ik heb zelf bij Asus juist idee dat prijs niet veel zakt en stijgt, mijn eigen notebook van Asus was een uitzondering want die heb ik wel erg goedkoop gekregen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2012 15:00 ]

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik weet niet of je waarde hecht aan de garantie (aangezien de laptop mee naar China gaat zal dat toch lastig worden), maar vier maanden stil liggen is toch vier maanden garantie minder als je hem gaat gebruiken...

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Daarbij is er over vier maanden misschien wel een beter model voor dezelfde prijs.

offtopic:
Ik zou trouwens wel iets beter je best doen dan de software slechts matig klaar te maken. Scoor je weer bij je vriendin. ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 08:43
Ik geloof niet dat je computergerelateerde zaken als investering kunt zien. Los van een eerste apple computer en dat soort zeldzame zaken, maar generieke spullen zou ik pas kopen op het moment dat je ze nodig hebt.

Natuurlijk zitten er schommelingen in zoals bij Harddisks en geheugen goed te zien is, maar op hele laptops zul je dat echt niet zo snel merken.

Verder is december de periode voor sinterklaas en kerst, en dan wil er nog wel eens gestunt worden met alle prijzen, zo ook die van hardware ;)

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:40

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Echt, met dit soort glazen bollenvragen kunnen we niks. Ik begrijp niet waarom je twijfelt of je iets moet kopen wat je pas over vier maanden gebruikt, terwijl je ook over vier maanden kunt kopen.

Daarbij gaat dit volledig voorbij aan de intentie van het aankoopadviesforum. Dit topic gaat dicht.

• iiSjoerd
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-02-2022
Als ik jou was zal ik gewoon wachten, want de kans bestaat dat er in die 4 maanden een betere laptop is voor de zelfde prijs.
+ Het verlies van 4 maanden garantie is ook niet handig.
Room42 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:02:
offtopic:
Ik zou trouwens wel iets beter je best doen dan de software slechts matig klaar te maken. Scoor je weer bij je vriendin. ;)
offtopic:
Ik denk dat hij bedoeld dat hij de laptop, softwarematig klaar maakt.. Niet de helft installeren en de rest links laten liggen.... 8)7

Met vriendelijke groet, Sjoerd

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal maar het prijs alarm in de pricewatch gebruiken, mijn twijfel komt namelijk uit feit dat het ook nog duurdere kan worden, mijn eigen notebook is nadat ik hem gekocht heb alleen maar duurdere geworden.

Bedankt voor de reacties, die zijn wel duidelijk.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
iiSjoerd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:08:
[...]

offtopic:
Ik denk dat hij bedoeld dat hij de laptop, softwarematig klaar maakt.. Niet de helft installeren en de rest links laten liggen.... 8)7
offtopic:
Joh! Echt waar? ;) :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:40

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nu dan echt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.