Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Tweakers,

Dat ik een tablet ga kopen dat is zeker. Ik weet ook al welke merken/modellen daar voor in aanmerking komen. Ik zit alleen nog te twijfelen welke grootte ik graag zou willen. Heb ze alle drie bekeken en weet wel dat de 7" veel compacter is. Maar het lijkt me qua browsing en film kijken weer te klein.
De tablet is bedoeld voor thuisgebruik op de bank, dus dan maakt de grootte ook weer niet zo veel uit.

Dan het verschil 9.7" en 10.1" , ik neem aan dat de 10 inch breedbeeld is, en de 9.7 inch gewoon een normaal formaat heeft. Waarom deze tweedeling? Qua grootte verschillen ze niet zo veel. Is de 10.1 echt beter voor films kijken?

Ik ga voornamelijk browsen en films kijken op de tablet. Spellen in mindere mate.

Alvast bedankt.

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Gewoon even bij de MM proberen wat jezelf het beste bevalt, alles heeft zijn voors en tegens, maar voor alleen op de bank, liefst zo groot mogelijk.

Cititzen of Ladonia

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Ik heb een 10.1 inch tablet in breedbeeld verhouding. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor een 9.7" gaan (ipad verhouding). Voor browsen, lezen en vooral games is de breedbeeld verhouding best hinderlijk, veel apps zijn niet gemaakt voor die verhouding en zo kunnen er soms delen van het scherm er niet inpassen of je hebt zwarte randen.
Daarbuiten zijn er ook veel meer accessoires te vinden voor 9.7 inch.