Unlocken van een Sapphire HD6950 Dirt3 edition in Crossfire

Pagina: 1
Acties:

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-02 13:22
Ik heb nog geen ervaring met het unlocken van Grafische kaarten, maar ik heb redelijk al wat dingen op het internet gevonden

Ik zou graag mijn 2x 6950 unlocken naar een 6970 en dat zou ook moeten lukken, maar nu komt mijn vraag/probleem wat ik niet op internet kan vinden:

Hoe werkt het unlocken als je een crossfire opstelling hebt? Kan ik de kaarten er alle 2 in laten en dan unlocken, of moet ik er 1 uithalen en die weer op de eerste positie zetten als die andere geunlocked is? En wat voor gevolgen heeft het als er 1 wel geunlocked is en die andere wil niet?

• R3P4
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-01 09:26
Er zit toch een dubbele bios op de 6950? je kunt door middel van een schakelaar op de pcb kiezen welke bios je wild gebruiken, flash 1 bios naar 6970 en de andere bios op de kaart laat je origineel, kun je altijd terug.Ik denk dat je het beste de kaarten om de beurt kunt flashen.
hier over de dubbele bios.
http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/159

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
Beste manier is om er 1 uit te halen en ze een voor een te flashen.
Je moet trouwens niet bovenstaande link hebben voor die kaart van je, zoek even op dirt3 edition flash oid.
Je moet je bios modden ipv een 6970 bios erin flashen.

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 24-08-2012 07:55 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:11

FeaR

In GoT we trust

Je kan sowieso eerst eens kijken wat voor instellingen de tweede BIOS heeft. Mijn HD6950 Dirt 3 Edition had standaard op de tweede BIOS al de instellingen van een HD6970. Sneller dan dat kan het niet :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.