Toon posts:

Wijziging userreview ciris / xtrme

Pagina: 1
Acties:
  • 506 views

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week een mobo gekocht van xtrme via V&A. In de advertentie stelt hij duidelijk dat er 2 pinnetjes missen van de socket en dat hij denkt dat het bord defect is. Hij kon het alleen niet testen. Prima, ik heb wel vaker mobo's aan de praat gekregen met missende of kromme pinnetjes. Bord overgenomen voor 10 euro incl. verzenden.

Na een week nog niets mogen ontvangen en ook geen reactie gekregen ook niet nadat ik hem via DM en mail heb benaderd. Uiteindelijk krijg ik dan toch het bericht dat het is bord is verzonden.

Toen het bord binnenkwam zag ik in 1 oogopslag dat er niet 2 maar ruim 5 pinnetjes misten en en stuk of 10 pinnetjes krom of gedeeltijk gebroken waren. Duidelijk dat hier niets meer mee te beginnen was en ik heb xtrme dan ook direct een dm gestuurd dat dit niet volgens de beschrijving in de advertentie was.

Ik heb hem vervolgens dan ook op de punten communicatie en beschrijving een negatieve beoordeling gegeven. Vervolgens krijg ik vandaag een minder goede beoordeling terug op het punt communicatie. Naar mijn idee niet terecht. Mijn communicatie was altijd snel en duidelijk en mijn inziens is dit dan ook een wraakactie op de beoordeling die ik hem gegeven heb. Prima als hij mij ergens op wil beoordelen maar doe het dan wel eerlijk en op de juiste punten.

Zou hier iets mee gedaan kunnen worden? Ik heb extrme van dit topic op de hoogte gesteld.

gallery: ciris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Extrme reageert niet in dit topic hoewel ik hem via DM hiervan op de hoogte heb gesteld. Wel heeft hij mij in een DM laten weten dat het geen haat of iets dergelijks is en dat hij hem ook niet kan aanpassen.

Ik blijf erbij dat hij hij mij heeft beoordeeld op de verkeerde punten en dat het commentaar bij de beoordeling dan ook niet juist is.

Zou hier iets mee gedaan kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Dank je, maar reageer aub niet als je zelf geen partij in dit verhaal bent.

[ Voor 75% gewijzigd door Microkid op 09-09-2012 09:22 ]

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien hij hier niet reageert maar wel per dm heeft de 2 weken, waarvan ik op de hoogte was, weinig zin. Tevens gaat het mij niet zozeer om het aantal sterren van de feedback maar het bijbehorende commentaar. Als mijn communicatie niet goed was geweest, prima, maar geef dan daar commentaar over.

En als je zelf dan ook nog even de how-to doorleest dan staat er daar dikgedrukt dat het niet is toegestaan om te reageren als je zelf geen partij bent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
*knip*

[ Voor 143% gewijzigd door Microkid op 09-09-2012 09:22 ]

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:34

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Aangezien xtrme niet reageert en het bord niet aan de beschrijving voldeed is de betreffende review bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Prima. Dank.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.