Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Proof.msi niet gevonden?

Pagina: 1
Acties:

• 7Jellow7
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-11 18:35
Gegroet medetweakers!

Hier is een probleem met het herinstalleren van office 2010 (heb het OS weer opnieuw geïnstalleerd). Hij zegt namelijk op ongeveer 1/6 van de setup dat hij Proofing.nl-nl\Proof.nl\Proof.msi niet kan vinden, terwijl toch echt als ik op die locatie kijk van de setup, daar wel een Proof.msi staat :/ . Heb het nu tig keer geprobeerd, maar niks lijkt te veranderen. In de GoT vond ik hier niks over en zelfs google leek het antwoord niet te hebben (hoe is het mogelijk hè? :? ). Iemand toch nog suggesties?

Alvast bedankt,
Jelle

[ Voor 0% gewijzigd door 7Jellow7 op 23-08-2012 13:14 . Reden: Stom van mij; niet bijgezet welke office (dus 2010) ]

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:10
Kopieer de cd even naar de hdd en trap daar de installatie af. Als hj dan weer de fout in gaat, moet je denk ik even op zoek naar een nieuwe cd. Kan zijn dat er een krasje opzit, waardoor hij die msi niet goed meer kan lezen.

Carpe Diem

• 7Jellow7
Corrupte files dus? Ik heb het geprobeerd naar de hdd over te zetten en het zo te installeren, maar dat werkte niet. Ik heb zelfs nog de setup naar een usb-stick verplaatst en het daar vanaf geprobeerd te installeren.

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Dan hengel je toch even een iso binnen en gebruik je vervolgens je eigen key. Niks aan 't handje.

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-11 23:39

Nikeo

Jawelles

Heb ik ook gehad, precies die files. Was een illegale iso maar met legale key. Heb maar een andere iso gedownload, toen was er niks aan de hand.

[ Voor 7% gewijzigd door Nikeo op 23-08-2012 13:22 ]

• 7Jellow7
Oke, dankjewel voor de reacties, dan ga ik dat nu proberen.
Pagina: 1