|Asus X5QS| |i7-2630| |GT555 2GB| |6GB| |750 GB 7200+120GB Vertex3)| |15,6" 1920 x 1080| •´¯¥¯`• |NZXT Guardian| |P5QL| |E8600| |HD4870| |4GB| |600W| |1TB 7200|
Windows update die 's nachts om 3 uur (default tijd dacht ik?) gaat installeren? Of een aardbeving die de muis heeft bewogen
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Vaak is het de Windows Media Player-bibliotheek-updater. Althans dat had ik toen, maar het kan elke applicatie zijn die 's nachts iets wil doen. Kijk eens bij Geplande taken of daar iets staat met een nachtelijk tijdstip.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
meestal zijn het inderdaad windows updates of je netwerk die gereset word. het is niks schadelijks, maar ik kan begrijpen dat het redelijk irritant is.
is dit vaker voorgekomen?
is dit vaker voorgekomen?
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Haha, nee, de muis zet ik mede daarom al standaard uit
Maar inderdaad, Windows update lijkt de boosdoener. Ik heb hier niet naar gekeken, omdat ik deze zo had ingesteld dat deze mij zou vragen om het installeren van updates, in plaats van automatisch installeren. Tenminste, dat dacht ik, maar blijkbaar staat hij nu op zijn 'gebruikersvriendelijkst' en hij stond inderdaad voor 3u ingepland
Bij geplande taken staat inderdaad ook een ander programma(AitAgent), deze verwerkt/verbetert gebruikers ervaringen voor Microsoft staat er, en deze staat voor 0:30, gelukkig nog geen last van gehad.
Mijn (andere dan in het eerdere verhaal) broertje heeft er vaker last van, maar dan stopt zijn booten op zijn POST screen, maar dat is een ander verhaal, waar ik, als ik meer info heb over de error codes, een nieuw topic over aan zal maken.
Bedankt, en er mag een slotje op heur!
Maar inderdaad, Windows update lijkt de boosdoener. Ik heb hier niet naar gekeken, omdat ik deze zo had ingesteld dat deze mij zou vragen om het installeren van updates, in plaats van automatisch installeren. Tenminste, dat dacht ik, maar blijkbaar staat hij nu op zijn 'gebruikersvriendelijkst' en hij stond inderdaad voor 3u ingepland
Bij geplande taken staat inderdaad ook een ander programma(AitAgent), deze verwerkt/verbetert gebruikers ervaringen voor Microsoft staat er, en deze staat voor 0:30, gelukkig nog geen last van gehad.
Mijn (andere dan in het eerdere verhaal) broertje heeft er vaker last van, maar dan stopt zijn booten op zijn POST screen, maar dat is een ander verhaal, waar ik, als ik meer info heb over de error codes, een nieuw topic over aan zal maken.
Bedankt, en er mag een slotje op heur!
|Asus X5QS| |i7-2630| |GT555 2GB| |6GB| |750 GB 7200+120GB Vertex3)| |15,6" 1920 x 1080| •´¯¥¯`• |NZXT Guardian| |P5QL| |E8600| |HD4870| |4GB| |600W| |1TB 7200|
ik had ooit n toetsenbord waar ik n hele lange kabel aan had gemod zodat ik vanuit mn bed de tv (als monitor) kon bedienen.. die reageerde al op het lichtknopje van mn kamer.. dus als jullie toevallig beide dezelfde hardware hebben kan t best zijn dat er iets van een spanningspiek of dip is geweest die de wake-up getriggerd heeft..
Pagina: 1