Update McAfee laat gebruikers zonder Internet achter

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Anoniem: 470294

Topicstarter
Klanten bellen en masse omdat ze geen internet toegang meer hebben na de update van McAfee Anti-Virus van afgelopen vrijdag.

http://home.mcafee.com/le...x?cid=35172&culture=en-US

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 19:14
Nieuwstips kan je hier insturen: ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302203

we worden hier (telfort) veel gebelt met hetzelfde probleem. veilige modus opstarten met netwerkmogelijkheden werkt wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:01
Opmerkelijk,

op zakelijk gebied heeft MCAfee de afgelopen tijd ook al de nodige blunders gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Is het alleen de particuliere versie of ook de zakelijke versie?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-05 20:55
Dit verklaard gelijk waarom ik op mijn laptop opeens geen internet meer had gister, en ik als eerst UPC weer vervloeken tot dat ik er achter kwam dat het iets software matig moest zijn (ipad en andere wifi apparaten werkten wel normaal) . De oplossing voor mij was het systeem 2 dagen terug te zetten met de herstel functie van windows.

Dit staat nu op hun site
http://service.mcafee.com/faq/TS101446.htm

[ Voor 9% gewijzigd door badboynova op 25-08-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440085

Inderdaad op deze computer "had" ik mcafee (gelukkig alleen op deze nu blijkt). Ik had al voor je antwoord getracht in veilig modus op te starten, maar dat hielp niet. Toevallig had ik daarna ook mcafee er af gedonderd (om te testen of het idd de virusscanner was). Maar dat heeft nog niet mogen baten.

Maar ik zal de solution van mcafee eens doorlopen en de update downloaden via mijn andere computer en daarna installeren.

Maar een ding staat voor mij vast. Als mcafee dit heeft verklooit ben ik nu klaar met hun. Ik was er al niet meer gelukkig mee, maar nu dan helemaal niet meer!

Bedankt alvast voor de tip.. Ik laat nog weten of het gelukt is!
Pagina: 1