Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HL-7050 Paperjam Deel B

Pagina: 1
Acties:

• flashback1989
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 19:33
Gisteren de middag bezig geweest om bij een brother HL-7050 een paperjam op te lossen die in deel B zou zitten ( in de buurt van de toner volgens het plaatje op de printer) maar er is geen papier te zien
nou heb ik een aantal opties

printer demonteren en mogelijk ergens stukje papier zien maar dit is tijdrovend en mogelijk de kans dat de printer helemaal niet meer gaat werken

repareren door een reparatieservice ( weet iemand een betrouwbare service die in <60km van barneveld zit of geen hoge voorrijkosten berekent)

de printer afschrijven en een nieuwe bestellen

graag hoor ik jullie mening hierover

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:49

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Zit er niet een klein stukje papier ergens tegen een sensortje aan?
Heb je de beschikking over een compressor (waar goed droge en schone lucht uit komt)?

Hier stond een dode link.

• flashback1989
dat was ik vergeten te melden
ik heb al een compressor gebruikt om het stof uit te blazen
heb je enig idee hoe ik de fuser eruit haal bij deze printer
hier zit soms wel papier in vast bij andere printers alleen bij deze geen idee hoe het eruit gehaalt kan worden zonder de printer te slopen

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:49

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Een snelle googleactie geeft me de service handleiding. Heb je daar misschien iets aan? Ik ken de printer verder niet.

Hier stond een dode link.

• flashback1989
probleem was op te lossen dmv van een a4tje ( stevig papier dus geen 80grams) door de printer te halen
en dan steeds door de tandwieltjes te draaien overal langs te gaan
hierna deed de printer het weer