Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat.] Reacties op reactie uitbreiden

Pagina: 1
Acties:

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:32
Hallo

Het zal vast al wel een keer zijn aangekaart, maar kan de 'cascading' van de reacties op onderwerpen op de frontpage niet worden uitgebreid?

Als ik een willekeurig nieuwsitem bekijk dan zijn er maximaal 6 trappen van reacties, in dit voorbeeld zie je bijvoorbeeld bij de eerste reacties al dat het een hele waslijst aan 'niveau 6' reacties is, zoals ik ze maar even noem.

Maar uit die lijst is totaal niet op te maken wie nou op wie reageert, zelfs niet door een soort linkje die naar het originele bericht linkt, bijvoorbeeld een functie die je op youtube wel ziet als iemand op een reactie van een ander reageert.

Hoe dan ook is er nog genoeg witruimte om de cascading met nog een niveau of 5 uit te breiden.

Is dit een mogelijkheid? Of wat is de reden dat het nu maximaal 6 trappen heeft?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Lees crisp in "\[Artikel/Feat] Breder/Dieper comment-cascading." eens, volgens mij is dat wat je zoekt ;)

Het kan ook zijn dat in T.net 7 de boel ontzettend op de schop gaat en het dus bij default al veel dieper cascade ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:32
Dat lijkt inderdaad op de zelfde vraag die ik hier stel. Tja, ik moet nog maar zien wat het wordt, maar een uitbreiding van maar 2 extra niveaus lijkt me echt niet genoeg

De designers moeten natuurlijk nog steeds rekening houden met de 1024 norm (netbooks, tablets etc.), hoe dan ook moet het een stuk slimmer kunnen dan nu het geval is.

Het blijft dus afwachten.

Wel vreemd dat het blijkbaar een lastige aanpassing is maar gebruikers met een CSS overwrite met een paar regeltjes code de boel wel goed krijgen >:) .

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het is vooral lastig omdat de reacties op dit moment niet overal op dezelfde manier in de markup worden gezet. Met die CSS aanpassing zal je zien dat er in sommige situaties (.plans bijvoorbeeld) delen van reacties wegvallen...

Intentionally left blank