Sinds ik windows 7 vorige week herinstalleerde, loopt mijn pc na ongeveer 30-60 minuten BF3 vast. Ik herstart dan weer en dan is alles normaal(totdat hij weer vast loopt). Als ik ArmA II speel heb ik hier geen last van.
Ik heb mijn processor gestresstest en hij word max 52 graden(waterkoeling). Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe videokaart, de radeon 7850. Ik denk niet dat het daar aan ligt. Ik heb niet gestresstested maar de word max 55 graden in BF3. Ik heb de nieuwe drivers(12.8), geen andere geprobeerd.
wat wel opvallend is is dat mijn northbridge heatsink zo heet word dat ik hem niet kan aanraken. ik heb de uitserste puntjes met thermometer gemeten en die worden 60 graden met een goede airflow. Ik weet niet hoe heet die northbridge mag worden maar dit lijkt mij niet goed.
Hiervoor had ik windows 8 en had ik nooit problemen.
Wat denken jullie dat hier een probleem zal zijn?
mijn specs zijn:
MSI P31 NEO V2
Sapphire radeon 7850
intel core 2 quad q8200
en 4GB adata ram
600 watt cooler master silent pro
Ik heb mijn processor gestresstest en hij word max 52 graden(waterkoeling). Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe videokaart, de radeon 7850. Ik denk niet dat het daar aan ligt. Ik heb niet gestresstested maar de word max 55 graden in BF3. Ik heb de nieuwe drivers(12.8), geen andere geprobeerd.
wat wel opvallend is is dat mijn northbridge heatsink zo heet word dat ik hem niet kan aanraken. ik heb de uitserste puntjes met thermometer gemeten en die worden 60 graden met een goede airflow. Ik weet niet hoe heet die northbridge mag worden maar dit lijkt mij niet goed.
Hiervoor had ik windows 8 en had ik nooit problemen.
Wat denken jullie dat hier een probleem zal zijn?
mijn specs zijn:
MSI P31 NEO V2
Sapphire radeon 7850
intel core 2 quad q8200
en 4GB adata ram
600 watt cooler master silent pro