Is deze PC build aardig?

Pagina: 1
Acties:

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:14
http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B394041%5D=1
Een vriend heeft me geholpen om deze build te maken. Hij is voornamelijk om te Photoshoppen tijdens het recorden, en voor m'n broertje om Runescape en dat soort spelletjes te spelen op HD, zonder enige 'lagg'. Mijn probleem ligt vooral bij de kast, deze kost 10 dagen om te leveren. Als ik een andere kast kies, past deze build daar dan nog steeds in?
Als aanvulling: de i3 2125 gaat nog vervangen worden voor de i3 3225 die op 3 september uit komt.

• Diamond_DogG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-05 12:28
kies je toch gewoon een ander kast in de zelfde categorie ??
ik zie het probleem niet

je kiest een midtower als je dan een ander midtower kiest zit je mits je geen hele grote videokaarten en heel veel hdds er in propt meer dan 4 , zit je wel goed anders ga voor een towermodel die zijn wat groter en is altijd lekker voor de luchtstroom ,= voor je koeling

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:18
Ik zou voor een MSI H77 mATX gaan zoals de H77MA-G43; deze heeft 4 geheugensloten in tegenstelling tot 2 van jouw voorstel; alleen PCI-e sloten, terwijl jouw bord nog PCI sloten heeft. PCI sloten zijn oud en uit de tijd.

Draadloze netwerkadapter vervangen door een PCI-e variant.

Budget iets oprekken en gaan voor een 128GB ssd; 64GB is mijn inziens net te klein.

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:14
GioStyle schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:28:
Ik zou voor een MSI H77 mATX gaan zoals de H77MA-G43; deze heeft 4 geheugensloten in tegenstelling tot 2 van jouw voorstel; alleen PCI-e sloten, terwijl jouw bord nog PCI sloten heeft. PCI sloten zijn oud en uit de tijd.

Draadloze netwerkadapter vervangen door een PCI-e variant.

Budget iets oprekken en gaan voor een 128GB ssd; 64GB is mijn inziens net te klein.
Ik ben een werkelijk leek op dit gebied, zou jij misschien iets voor kunnen stellen? Sorry, dat ik het misschien zo vraag, maar ik ben gewoon niet zo ongeloofelijk thuis in het bouwen van een PC. De laatste 'computer gerelateerde aankoop' hier in het huis is een laptop 5 jaar geleden, die ik nu nog gebruik ;'D.