Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• captain95
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-11 17:00
hallo mensen,

ik heb een transformer infinity gekocht en ben er erg blij mee, vooral ook met het prachtige scherm.
ik heb nu een vraagje ik heb hier wat dvd's liggen die als ik ze gewoon rechtstreeks bijvoorbeeld op de pc afspeel gewoon super kwaliteit zijn. hoe krijg ik deze kwaliteit dan ook op mijn infinity? ik heb verschillende rip programma's gebruikt maar ik krijg alleen maar slechte kwaliteit ook al staat ie op de hoogste kwaliteitinstellingen.

ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen :)

alvast bedankt!

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 18:02
captain95 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:07:
hallo mensen,

ik heb een transformer infinity gekocht en ben er erg blij mee, vooral ook met het prachtige scherm.
ik heb nu een vraagje ik heb hier wat dvd's liggen die als ik ze gewoon rechtstreeks bijvoorbeeld op de pc afspeel gewoon super kwaliteit zijn. hoe krijg ik deze kwaliteit dan ook op mijn infinity? ik heb verschillende rip programma's gebruikt maar ik krijg alleen maar slechte kwaliteit ook al staat ie op de hoogste kwaliteitinstellingen.

ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen :)

alvast bedankt!
Als het gewonedvd's zijn ga je nooit echt goede kwaliteit halen, ook niet op je pc. Maar je kunt gewoon de VIDEO_TS map van de dvd kopiëren naar je tablet. Dan heb je een 1-op-1 kopie van je dvd. Beter dan dat krijg je, per definitie, niet.