Toon posts:

Een game PC kopen, twijfels!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb al een tijdje besloten om een game-PC aan te schaffen. Nou twijfel ik tussen 2 computers.

Hier is de link van de eerste:
https://www.cls-computer....ng-pc-i5-2310-level-3-/3C

De tweede computer, die ik overigens op pc-samenstellen.nl heb samengesteld heeft een hele andere video kaart en ik geloof ook minder geheugen.
De tweede computer die ik wil halen is ook i5, 3.10 ghz en heeft een amd radeon 7850 2GB vid kaart. Heel anders dan die op de duitse site staat.

Zouden jullie mij advies kunnen geven over wat ik het beste zou kunnen kopen en waarom? En zit er heel veel verschil tussen i5 3.10 ghz en 3.40ghz? Zo ja dan wil ik deze upgrade ook graag maken.

Groeten,

Stefan

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

.........ff simpel.

.. quad core CPU Intel
.. 8 GB geheugen of minimaal 4
... voeding van een goed merk van 500-600w ofso .. lees eens reviews..
... niet een te goedkope PC kast want dat gaat resoneren als een gek
.... bouw zelf een systeem, waar jij naar kijkt is zegmaar de klok terug in de tijd zetten.

Niet doen dus!!

[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 22-08-2012 13:21 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

Topicstarter
8Gb geheugen zit erin, voeding van PC-samenstellen is 700 Watt en die op de duitse site 650. Het is de vraag welke het beste is voor het geld

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:15

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik zou zeggen, kijk eens in de BBG. Volgens mij kan je beter krijgen dan die 2 genoemde PC's voor dat geld.

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
Eens in de BBG kijken? Dat zegt mij niets, sorry. Ik zal het even googlen.

Verwijderd

Topicstarter
Gevonden, ik zal eens even kijken

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voldoende onderzoek gedaan, ik heb een systeem nodig die bijvoorbeeld Battlefield 3 en Day Z met gemak aan kan. Daar heb ik sowieso i5 voor nodig. Videokaarten heb ik nauwelijks tot geen verstand van. Mijn budget ligt rond de 850 euro.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2012 13:30 ]

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-05 21:29
Doe eens wat meer onderzoek naar wat je precies wilt bereiken met het systeem. Daarnaast wat is je budget want 3 berichten plaatsen binnen 3 minuten word niet gewaardeerd. Dit mag pas na 24 uur. Gebruik de edit knop.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:26:
Ik heb voldoende onderzoek gedaan, ik heb een systeem nodig die bijvoorbeeld Battlefield 3 en Day Z met gemak aan kan. Daar heb ik sowieso i5 voor nodig. Videokaarten heb ik nauwelijks tot geen verstand van. Mijn budget ligt rond de 850 euro.
Ik denk toch dat je met je vraag nu op het verkeerde forum zit. Kijk eens op kieskeurig ofzo.

Als computers en de techniek erachter wel je interesse hebben, dan is deze site, en het forum een heel mooi startpunt om er iets van te gaan leren. Ik zou zeggen kijk eens rustig wat deze site allemaal te bieden heeft.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:26:
Als je op tweakers een topic opent en de term BBG niet kent denk ik niet dat genoeg onderzoek hebt gedaan ;)
Daarnaast zijn je veronderstelling onjuist ;)

P.s. grappig hoeveel mensen een tweakers-account openen enkel voor aankoop advies

[ Voor 11% gewijzigd door eL_Jay op 22-08-2012 14:17 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Een gamePC (geen on nodige spaties a u b ;) ) is een desktop, vragen erover horen hier:
Desktop Aankoopadvies

Move PMG -> DAA

Oslik blyat! Oslik!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Het beste wat je kan doen als je niet veel van computers af weet, is gewoon de BBG nemen naar gelang je budget, de onderdelen kopen in bv. Afuture.nl en de 50 euro assemblage kosten (en 15euro installatie windows) :+ erbij doen en je hebt binnen een week een top PC voor je budget.

of eens de BBG van je budget hier plaatsen en zeggen wat je ermee aan wilt vangen. Zo kunnen we misschien andere onderdelen adviseren naargelang je computergebruik :)

[ Voor 24% gewijzigd door SmokingCrop op 22-08-2012 15:14 ]

Pagina: 1