dag iedereen,
ik heb intresse om een tablet te kopen.
waarschijnlijk een android.
maar ik zou graag het geluid kunnen streamen naar een laptop:
vb:
ik heb een laptop over, dus deze schakel ik aan de versterker.
dan zou ik bvb als ik met mijn tablet in de zetel zit het geluid kunnen doorstreamen naar die laptop zodat het geluid uit de boxen van de woonkamer komt
graag zou ik dit willen met alle geluiden,
dus ook voor youtube filmpjes en muziek die ik dan opleg.
is er iemand die weet ofdat dit mogelijk is? zonder dat het ingewikkeld wordt om met die android het geluid te kunnen doorstreamen, zodat mijn ouder bijvoorbeeld ook eenvoudig de versterker gewoon moeten aanleggen, en ze dan gewoon met de android naar youtube gaan en zo muziek kunnen opleggen zonder dat ze eerst nog heel wat randinstellingen en verbindingen moeten tot stand brengen.
ik heb intresse om een tablet te kopen.
waarschijnlijk een android.
maar ik zou graag het geluid kunnen streamen naar een laptop:
vb:
ik heb een laptop over, dus deze schakel ik aan de versterker.
dan zou ik bvb als ik met mijn tablet in de zetel zit het geluid kunnen doorstreamen naar die laptop zodat het geluid uit de boxen van de woonkamer komt
graag zou ik dit willen met alle geluiden,
dus ook voor youtube filmpjes en muziek die ik dan opleg.
is er iemand die weet ofdat dit mogelijk is? zonder dat het ingewikkeld wordt om met die android het geluid te kunnen doorstreamen, zodat mijn ouder bijvoorbeeld ook eenvoudig de versterker gewoon moeten aanleggen, en ze dan gewoon met de android naar youtube gaan en zo muziek kunnen opleggen zonder dat ze eerst nog heel wat randinstellingen en verbindingen moeten tot stand brengen.