Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

nieuwe thuis laptop

Pagina: 1
Acties:

• sjaaki3j
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-09 18:38
Beste forum.

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop voor de standaard huis zaken, dus niet om te gamen...
Wat het wel aan moet kunnen is het afspelen van 1080p films.
Het liefst ook een +-15,6" scherm

Ik heb een budget van ongeveer 500 euro's.

Ik zit zelf te twijfelen tussen
http://www.laptopshop.nl/product/199900/hp-pavilion-g6-2052sd.html
en
http://www.laptopshop.nl/product/211772/hp-pavilion-g6-1320sd.html

Andere voorstellen zijn natuurlijk ook welkom.

Eigenlijk zit ik ook met de vraag of ik voor een amd moet gaan of een intel i5, aangezien het prijs verschil nogal groot is?

Alvast bedankt!!

Als jullie meer informatie nodig hebben dan hoor ik dat graag!

[ Voor 4% gewijzigd door sjaaki3j op 22-08-2012 11:35 ]

iRacing Profiel

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:17
Ik heb zelf geen goede ervaringen met hp, na 2 jaartjes was het echt over en uit. En waarom 1080p films kijken op deze laptops?

Probeer ook eens verder te kijken dan alleen hp. Asus en dell kunnen voor iets meer geld een betere laptop leveren denk ik. Zie ook de vele andere topics in dit forum.

• sjaaki3j
Bedankt voor je reactie.

Waarom 1080p films kunnen afspelen: Ik heb meerdere 1080p films op mijn netwerkschijf staan. Normaal voor op de tv. Soms wil je weleens deze zelfde film in bed kijken.

Om een vergelijkbare laptop bij dell of asus te krijgen ben ik minimaal 100 euro(met korting 80 euro) duurder uit.
Bij deze aan u de vraag wat is er dan beter aan?

iRacing Profiel

Verwijderd

1080p gaat het niet worden, in deze prijsklasse kom je niet verder dan 768p, of je moet tweedehands gaan. Je zou ook naar de pricewatch: Asus K55A-SX007V kunnen kijken. Deze heeft wel de nieuwste generatie ivy bridge processor met daarbij behorende igpu. Er zijn echter niet zo veel reviews van te vinden, maar ik weet nou niet direct iets wat veel aantrekkelijker is in dit segment.

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
De HP G series zoveel mogelijk proberen te vermijden. Ze staan behoorlijk laag op het gebied van kwaliteit ten opzichte van de prijsgerelateerde laptopjes.

Er is in principe geen reden om voor een HP laptop te kiezen in verhouding met een Asus in dit prijssegment.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• sjaaki3j
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:27:
1080p gaat het niet worden, in deze prijsklasse kom je niet verder dan 768p, of je moet tweedehands gaan. Je zou ook naar de pricewatch: Asus K55A-SX007V kunnen kijken. Deze heeft wel de nieuwste generatie ivy bridge processor met daarbij behorende igpu. Er zijn echter niet zo veel reviews van te vinden, maar ik weet nou niet direct iets wat veel aantrekkelijker is in dit segment.
Bedankt voor je reactie, ter verduidelijking:
Het gaat mij in principe niet om de 1080p resolutie, maar dat de laptop het in ieder geval wel kan afspelen.
Mijn huidige laptop die hapert heel erg bij het afspelen hiervan.

En de pricewatch: Asus K55A-SX007V zal ik zeker in mijn overweging meenemen.

nogmaals bedankt!

iRacing Profiel

Pagina: 1