Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakers.net > Review de reviewer.

Pagina: 1
Acties:

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Reeds enige tijd is het mogelijk om User reviews te reviewen, je geeft ze 1 sterretje als het bagger is en 5 als het perfect is.

Waarom geld dit systeem niet voor de reviews van tweakers.net zelf?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wss omdat ze geen negatieve kritiek zo open en bloot bij een artikel willen ? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:19

rob_erwt

What does this button do?

DennusB schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:03:
Wss omdat ze geen negatieve kritiek zo open en bloot bij een artikel willen ? :)
Ah, vandaar dat we geen mogelijkheid bieden voor reageren onder de artikelen en een compleet forum ingericht hebben voor dat soort zaken.

Oh wacht: Geachte Redactie ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik denk dat een star rating bij korte reviews, zoals user reviews, wel kan werken omdat het in combinatie met het aantal woorden een indicatie geeft van de kwaliteit van een review. Bij een langere review, zoals de reviews van T.net zelf die meerdere pagina's zijn met een duidelijke conclusie, zegt een simpele aanduiding in sterretjes niet zoveel. Want wat geeft het aan? Dat mensen de kwaliteit van de review goed vinden? Ik verwacht van niet, ik denk namelijk dat veel mensen gaan meningmodden en bijvoorbeeld het gereviewde spel ondermaats vinden terwijl de reviewer er lyrisch over is. Dan geven ze dus een lage score, terwijl de review technisch wel helemaal in orde kan zijn.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.