Toon posts:

nieuwe bioschip , waar te koop ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen , ik heb hier nog een leuk tx pro bordje liggen van pcchips ( niet meteen roepen van bagger dit bagger dat ) en een cyrix pr300 , dit kan nog leuk dienst doen als linux bakkie , alleen ligt de bios chip eruit. Een vriend van me flashte zijn bios en zag weinig meer gebeuren , hij resette toen zijn pc , waarop zijn chip waarschijnlijk stierf. Nu mocht ik het bordje hebben van hem. Ik probeerde bij een andere vriend met een soortgelijk mobo het bios rommetje te hotswappen , dit resulteerde in cmos chip not found oid , wat voor mij betekent dat ie dood is. nu heb ik de juiste bios file los op diskette. dus als ik ergens een 128kb bioschipje vandaan kan halen of iemand heeft zo'n ding nog op een kapot mobo zitten waarvan de bios nog wel werkt.( 1mbit chip ) waar ik de file overheen kan flashen om zo dat chippie op dit bordje te gebruiken ) dan hoor ik dat graag. :)

bvd

Verwijderd

Bel met de fabrikant. Of liever nog de leverancier in Nederland. Soms sturen ze gewoon gratis een nieuwe.

Verwijderd

[sukkelmode]...effe duidelijkheid verschaffen, zoek je nou een bio-schip, waar je de besmette mkz-dieren op wil verassen of zoek je een bios-chip....[/sukkelmode]

...er was een zaak in groningen die volgens mij je (verneukte) bios kon resetten ofzoiets, maar ik kan effe niet op de naam komen. zal het voor je opzoeken, zodat je effe contact kan opnemen....