Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Weet iemand of je het preview plaatje bij het openen van bestanden terug kunt halen? oude versies van Photoshop hadden namelijk dit namelijk.

Voorbeeld van wat ik bedoel:
Afbeeldingslocatie: http://www.lanoie.com/classes/Photoshop/NewImages/images/open_dialog_small_cs5.jpg

Wanneer een .PSD geselecteerd is zie je een preview van het bestand in dit geval een kat.

Ik bewaar al mijn .PSD bestanden en heb nu redelijk wat terrabytes sommige bestanden zijn oud en niet goed gelabeld vroeger ging ik gewoon naar de map toe dee *.psd en keek gewoon naar de preview plaatjes nu moet ik elk bestand één voor één opnenen.

Ik weiger Adobe bridge te gebruiken als dit niet kan in CS6 dan moet ik helaas weer terug naar een oudere versie want ik heb deze functie gewoon nodig.

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Bestand - Bladeren bedoel je?

Hmm zie dat je Bridge niet wou gebruiken..

[ Voor 44% gewijzigd door GGS_206 op 21-08-2012 22:40 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
GGS_206 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:40:
Bestand - Bladeren bedoel je?

Hmm zie dat je Bridge niet wou gebruiken..
Bestand - openen

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
https://code.google.com/p/sagethumbs/
Heeft bij mij geholpen om dit te fixen. Jammer dat Adobe dit zelf uit CS6 gehaald had.

FIFA Benelux Administrator

• hfos
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ZypherNL schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:35:
Ik weiger Adobe bridge te gebruiken als dit niet kan in CS6 dan moet ik helaas weer terug naar een oudere versie want ik heb deze functie gewoon nodig.
Mag ik vragen waarom? Ik vind Bridge een redelijk fijne filebrowser, en heb geen reden om hem te mijden, laat staan een reden om terug te gaan naar een oudere versie van Photoshop.