hallo iedereen
Ik denk dat ik de grootste fout gemaakt in het online aankopen.
Ik heb een Gigabyte Radeon HD 7970 3GB bij maxict besteld omdat deze de laagste prijs had op het moment dat ik de bestelling plaatste.
Echter had ik niet naar de reviews gekeken, wat ik mij nu enorm beklaag...
Op 12 augustus is de order aangemaakt en verzonden, direct had ik betaald met een overschrijving.
De 13de werd bevestigd dat de betaling ontvangen was en werd de status geupdated tot "Order ontvangen in magazijn".
Nu had ik tot vandaag niks meer gehoord en heb dan direct ook een mail gestuurd met de vraag wanneer ik dit kan verwachten.
Als antwoord kreeg ik dat de order in backorder staat bij de leverancier en de levertijd onbekend is.
Op zich geen probleem, maar na het lezen van talloze reviews waarin mensen nooit het product krijgen (of iets verkeerd) en ook nooit hun geld terugkrijgen weet ik niet goed wat doen.
Wacht ik best en hoop ik dat ik het product alsnog zal krijgen?
Of probeer ik te annuleren en mijn geld terug te vragen?
Ik wil ofwel het product alsnog ontvangen of mijn geld terugkrijgen.
Wat zou het meeste success hebben en hoe pak ik dit best aan?
Alvast bedankt.
Ik denk dat ik de grootste fout gemaakt in het online aankopen.
Ik heb een Gigabyte Radeon HD 7970 3GB bij maxict besteld omdat deze de laagste prijs had op het moment dat ik de bestelling plaatste.
Echter had ik niet naar de reviews gekeken, wat ik mij nu enorm beklaag...
Op 12 augustus is de order aangemaakt en verzonden, direct had ik betaald met een overschrijving.
De 13de werd bevestigd dat de betaling ontvangen was en werd de status geupdated tot "Order ontvangen in magazijn".
Nu had ik tot vandaag niks meer gehoord en heb dan direct ook een mail gestuurd met de vraag wanneer ik dit kan verwachten.
Als antwoord kreeg ik dat de order in backorder staat bij de leverancier en de levertijd onbekend is.
Op zich geen probleem, maar na het lezen van talloze reviews waarin mensen nooit het product krijgen (of iets verkeerd) en ook nooit hun geld terugkrijgen weet ik niet goed wat doen.
Wacht ik best en hoop ik dat ik het product alsnog zal krijgen?
Of probeer ik te annuleren en mijn geld terug te vragen?
Ik wil ofwel het product alsnog ontvangen of mijn geld terugkrijgen.
Wat zou het meeste success hebben en hoe pak ik dit best aan?
Alvast bedankt.