PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Zoals ik het lees heb je denk ik een behoorlijk foute hdmi kabel te pakken en zou ik eerst eens met een andere kabel proberen. Maar de volgende keer is het wel de bedoeling dat je op zijn minst eens wat meer info schrijft en al eens ermee begint om te schrijven welke laptop je hebt en welke tv.
Tip: de hdmi kabels van de Action zijn zeer goed en zeer goedkoop. Rond de 3 euro. Dus mocht je een nieuwe nodig hebben.....
Wat lennard hierboven zegt kan ik alleen maar be-amen. Die zijn zeer goed en vooral zeer goedkoop!
Maar 50 Hz? 60 is geloof ik toch wel vrij standaard hier geloof ik.. Maar ik denk dat een andere kabel wonderen doet
Maar 50 Hz? 60 is geloof ik toch wel vrij standaard hier geloof ik.. Maar ik denk dat een andere kabel wonderen doet
Nederlandse televisies zijn 50 hz (PAL). Amerikaanse televisies zijn 60 hz (NTSC). De allereerste generatie "HD"-televisies vereisen precies het juiste signaal (1280x720, 50 hz en soms 1280x768, 50 hz -> zie handleiding) omdat ze niet zo goed kunnen schalen.
Wellicht even het model televisie en model laptop posten?
Wellicht even het model televisie en model laptop posten?
[ Voor 7% gewijzigd door Trommelrem op 22-08-2012 06:50 ]