Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-09 00:08

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Topicstarter
Een aantal jaar geleden heb ik een MX518 gekocht, deze wil ik gaan vervangen voor een nieuwe muis (aangezien de MX518 nergens meer te koop is).
Destijds heb ik mijn aankoop gedaan aan de hand van een mooie review. Dit was een site die zich erg goed was in het reviewen van muizen.
Naast het testen of de muis wel fijn in de hand ligt testte deze site ook de precisie van de muis. Ik ben dus niet geïnteresseerd in muis X omdat iemand hem vet goed vind :P.

Door de pollingrate van de MX518 op 1mhz te zetten (iets wat deze site deed) bleef hij precies bij een snelheid van meer dan 5m/s, iets wat weinig muizen destijds deden :P.
Nu is dus de vraag weet iemand hoe die website heet of is er een andere website die muizen uitgebreid test.
Zelf heb ik al een tijd op google zitten zoeken, maar ik kom steeds uit bij domme sites zoals cnet of vergelijkbare sites met alleen meningen.

Momenteel denk ik dat de G400 het meest lijkt op de MX518.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:51
Je zegt het zelf al; als de MX518 je bevalt, is de G400 perfect. Heb zelf toentertijd een G400 gekregen van logitech ter vervanging van mijn kapotte MX518, maar die muizen zijn bijna identiek. Op de spec's na dan :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-09 00:08

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Topicstarter
Lees net dat hij bij 3.5m/s accuraat blijft, meer dan genoeg :P.
Beter dan die 10 jaar oude lidel muis die over het beeld heen springt en dubbelklikt met een klik :+ .

Denk dat ik voor de G400 ga.

Maar als iemand nog een goede review site weet voor muizen dan zou dat nice zijn. Misschien ook leuk als tweakers eens een lineup zou doen van een aantal muizen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het nadeel is natuurlijk dat persoonlijke voorkeur en ergonomie nogal een belangrijke rol spelen en dat is heel erg lastig objectief te reviewen :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vergeet de eigen userbase niet, hier kun je ook voor muizen veel reviews vinden in de productreviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Zoals CptChaos al zegt, het schijnt dat op deze website ook nog wat muizen staan...

@CptChaos, moet je je naam niet veranderen in CptObvious of CptHindsight? ;)
Pagina: 1