Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Gelezen mail verdwijnt bij gebruik Windows Mail

Pagina: 1
Acties:

• Vlegel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-03-2013
Sinds enige weken verdwijnt mail van de computer. Verzenden en ontvangen gaat goed. Na lezing verandert de tekst van bold in normaal. Bij de volgende keer opstarten is de betreffende mail compleet verdwenen. Niet terug te vinden in prullenbak of andere mappen.

Omdat het wellicht met de capaciteit te maken zou kunnen hebben heb ik een aantal oudere mailtjes weggegooid, maar dat had geen resultaat.

Bij de instellingen zie ik niets terug.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vreemd. Gebruik je IMAP, of POP3? Als dat eerste: zijn er andere clients? Misschien dat elders het wordt verwijderd.

Als POP: gebruik je misschien verplaats-scripts? In beide gevallen: je werkt niet per ongeluk in een 'Unread mail'-view? :P Tenminste in Outlook is dat laatste mogelijk - al zou je het dan inderdaad wel moeten kunnen vinden in de 'fysieke' mappen.

(Ik heb Windows Mail nooit gebruikt dus weet niet of die opties er eigenlijk wel zijn).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Lang geleden ook eens gehad, bleek de weergave veranderd te zijn op 'hide read messages'.

mail gelezen -> verborgen.
Open the Inbox folder, then look near the upper right corner.
Does it say "Hide Read Messages" or "Show All Messages"?
You want the latter setting for what is known as the 'Current View'.
Each folder saves its current view setting, so check that setting in
every folder.