Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gekoppelde bestanden

Pagina: 1
Acties:

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 17:21
Hi,

Ik zoek een manier om te zoeken welke bestanden door een bepaald programma gebruikt zijn, ik ga het programma namelijk gebruiken op een andere computer en de bestanden staan niet netjes in een mapje O-) , maar moeten wel mee, is dit mogelijk?

Kristan

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Niet doen. Gaat 1000 tegen 1 niet lukken, tenzij het een stokoud programma is zonder registerverwijzingen.

Houdoe

• StrongArmLance
Hmmm, jammer :/ dan maar old fashioned proberen, even tijd voor uitrekken :)

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Je bedoelt dat je geen installer hebt voor het betreffende programma hebt?

Als het kopieren van het mapje niet werkt, dan is het vaak geen optie vaak zitten er dan ook veel zaken in het register etc.

edit:
Hmm, alweer eens te laat.

[ Voor 8% gewijzigd door bartbh op 21-08-2012 15:33 ]

• StrongArmLance
bartbh schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:33:
Je bedoelt dat je geen installer hebt voor het betreffende programma hebt?

Als het kopieren van het mapje niet werkt, dan is het vaak geen optie vaak zitten er dan ook veel zaken in het register etc.

edit:
Hmm, alweer eens te laat.
Nee, ik heb de installer en alles, maar ik wil het programma graag voortzetten op een andere computer, maar sommige images etc staan in andere mappen, ik vroeg me af of er een manier was deze makkelijk te overzien om te kijken welke mee moeten, om dan opnieuw te koppelen.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:31

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je wilt bestanden overnemen, maar zijn gelocked? Hmm, apart, normaal kan je een bestand die in gebruik is wel kopiëren tegenwoordig. Heb je zelf al wat geprobeerd, zoals veilige modus?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• StrongArmLance
Hero Of Time schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:28:
Je wilt bestanden overnemen, maar zijn gelocked? Hmm, apart, normaal kan je een bestand die in gebruik is wel kopiëren tegenwoordig. Heb je zelf al wat geprobeerd, zoals veilige modus?
Nee, oke, ik zal het even normaal uitleggen :)

Ik heb een programma op 2 computers, nu wil ik het project, een filmpje bijvoorbeeld doorbewerken op de andere computer.
Dan heb je een .veg (van sony vegas)
dat uit audio en video bestanden bestaat, maar die staan verspreid over Downloads en Documenten, ik moet ze allemaal op de andere computer krijgen, maar zou geen idee hebben welke bestanden ik wel en welke ik niet moet verplaatsen naar de andere pc. Dus vroeg ik mij af of er een programma is dat laat zien welke bestanden je in dat programma gebruikt hebt.

:)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nou, smijt 't eens door Google heen, dan heb je zo het antwoord. Het is zo simpel. Je zoekt iets waarmee je kan zien welke bestanden er aangeroepen wordt. Laat Sysinternals nou net zo'n tooltje hebben gemaakt. Ik laat het aan jou verder over om die te vinden.

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:22
Als het aantal gebruikte mappen niet te groot is zou ik de .veg file gewoon gelijk openen op de 2e computer,
het eerste wat hij doet is aangeven WELK bestand hij nodig is (en volgens mij ook in welke map hij zou staan)
Zet deze map even over via usb stick/netwerkmap en je bent mogelijk klaar.

(desnoods deze stap met de stick paar keer herhalen totdat hij niet meer om missende bestanden vraagt)

[ Voor 7% gewijzigd door SmiGueL op 21-08-2012 21:56 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• StrongArmLance
Hero Of Time schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:48:
Nou, smijt 't eens door Google heen, dan heb je zo het antwoord. Het is zo simpel. Je zoekt iets waarmee je kan zien welke bestanden er aangeroepen wordt. Laat Sysinternals nou net zo'n tooltje hebben gemaakt. Ik laat het aan jou verder over om die te vinden.
Ik kwam niet verder dan shortcut changers etc...
Maar heel erg bedankt!
SmiGueL schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:54:
Als het aantal gebruikte mappen niet te groot is zou ik de .veg file gewoon gelijk openen op de 2e computer,
het eerste wat hij doet is aangeven WELK bestand hij nodig is (en volgens mij ook in welke map hij zou staan)
Zet deze map even over via usb stick/netwerkmap en je bent mogelijk klaar.

(desnoods deze stap met de stick paar keer herhalen totdat hij niet meer om missende bestanden vraagt)
Thanks d:)b

• StrongArmLance
Hmm, hero of times, op de website van syternals staat er niet een dergelijke tool.
2e optie it is.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

• StrongArmLance
Monitor file system, Registry, process, thread and DLL activity in real-time....
:?
ja thanks...
Pagina: 1