Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 11:53
Mede-auteur:
  • Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 15:01

Pixeltje

Inmiddels wel duidelijk dat er een paar GoTters naar Doel willen, dus even de startpost aangepast. Hieronder een Meeting Manager om eea tijd-technisch in goede banen te leiden, verder wat algemene informatie die ik uit het topique heb gefilterd.

Doel:
Doel: Wikipedia: Doel (plaats). Semi-verlaten dorpje onder de rook van een kerncentrale waar al jaren strijd om is. De haven wil uitbreiden en heeft daarom jarenlang met behulp van overheid gepoogd om verschillende dorpjes langs de Schelde te ontruimen en te slopen. Dat is gelukt met een aantal van die dorpen maar [asterix-mode: ] één klein dorpje blijft dappter weerstand bieden [/asterix]. Er wonen nog mensen in het dorp maar het zijn er niet veel.

Omdat het dorp al jaren maar dunbevolkt is zijn er voldoende plaatsen waar je fantastische foto's kunt schieten; een oude bakkerij, schuren, huizen en andere gebouwen die leegstaan, bijvoorbeeld. Mede hierom is Doel een min of meer toeristische attractie geworden, waar de bewoners niet content mee zijn. Het idee is dan ook om met een kleine groep te gaan en je te houden aan de afspraken om de bewoners niet te schofferen.

Je kunt je aanmelden via de meeting-manager (thanks Ventieldopje) door op de link onder 't plaatje te klikken
Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/1221/days.png
Klik hier om je aan te melden via meeting-manager

Beperkingen:
Na 22.00 uur des avonds heb je een Belgisch ID nodig om door de slagbomen te kunnen. Hoelaat ze 's ochtends weer opengaan weet ik niet.

Vervoer:
Pixeltje heeft een auto waar in totaal 4 mensen in kunnen. Twee lange en twee korte, welteverstaan want de achterbank van mijn Swift is niet heel groot. Voordeel is dat het een leaseauto is en er dus geen kosten zijn voor brandstof. Vertrek uit Bodegraven, Utrecht of Huizen.

- 1 plek voor Gadgetgek
- 1 plek voor Hagelslager
- 1 plek voor AyeAye Captain

Makkelijk heeft een auto waar 3 mensen in meekunnen. Omgeving Den Haag. Eventuele kosten met Makkelijk te verdelen.

(meer auto's volgen later, afhankelijk van wie zich opgeeft)

Er dient wel tol betaald te worden als we door de tunnel rijden, maar dat is 5 euro per auto en dus prima te overzien.

[ Voor 193% gewijzigd door Pixeltje op 13-09-2012 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:18

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Ben hier zelf ook wel benieuwd naar, nu ligt het vlak aan de grens natuurlijk, sowieso wel een keer een ritje waard denk ik ;)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Ik ben er "onlangs" geweest, September 2011 meen ik. Er is veel afgebroken maar je hoeft niet ver te zoeken om nog interessante shots te krijgen hoor :)

Houd er wel rekening mee dat er nog mensen wonen; Woningen die dicht zijn blijven dat ook, woningen die open zijn mag je instappen. Loop daarom ook eens achterom door de steegjes, het zal je verbazen wat je daar nog tegenkomt:)

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
iemand die zin heeft om volgende week mee te gaan? of de week erop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 14:51

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Lijkt me wel erg tof...beetje laat in de avond...

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:54
Tip voor 's avonds laat:
http://www.standaard.be/a...elid=DMF20120715_00223308

Ik wil gerust wel meegaan :) Halfuurtje rijden van bij me thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
We kunnen wel een soort meet opzetten, zou de groep niet te groot maken, maar klinkt interessant!

Mocht het zover komen dan heb ik een auto waarin 3 mensen mee kunnen rijden :)

[ Voor 29% gewijzigd door Pixeltje op 21-08-2012 13:56 ]

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
ik zou zeggen plannen die meet, het is voor mij 100 kilometer rijden maar voor een dag of flinke middag wel de moeite waard

misschien aanstaande zondag?

een modje dat de titel kan aanpassen? naar iets met meet?

[ Voor 27% gewijzigd door Reloader op 21-08-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Als het 's avonds is doe ik mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
's avonds is het dorp dus afgesloten dus mij lijkt overdag beter.. (na 10 uur gaan de slagbomen dicht..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Reloader schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:17:
's avonds is het dorp dus afgesloten dus mij lijkt overdag beter.. (na 10 uur gaan de slagbomen dicht..)
De bomen gaan open als je je ID laat zien/inlevert zo begrijp ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Je kunt er wel in 's avonds, maar je moet je ID kaart gebruiken bij de slagboom. Ik weet niet of dat voor Nederlanders ook toegangelijk is dus..

Hoe dan ook, de vorige keer waren wij heel vroeg (en toen stonden die slagbomen gewoon open) en dan kun je gebruik maken van opkomende zon, wat wel erg gaaf is. Er is overdag voldoende tofs te fotograveren, dus je hoeft niet perse in de avond. Kan wel, maar dan moeten we controleren of die bomen open gaan als we er staan. Daarbij vind de lokale bevolking het niet heel cool als je 's nachts door het dorp loopt.

Overdag wordt je getolereerd, maar verwacht niet veel meer. Ze hebben al een flinke lading ramptoerisme (gehad) daar, en op lompe fotograven zitten ze niet te wachten. Ik heb de vorige keer gemerkt dat het gewaardeerd wordt als je je fatsoen houd en met respect voor de omgeving daar te werk gaat:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
ik maakte er uit op dat je er niet in komt als je er niks te zoeken hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
De slagboom voor het uitrijden van Doel is altijd gesloten, maar opent automatisch wanneer de bestuurder aan komt rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Tja dat is wel prettig :+ Maar het gaat vooral om er binnen te komen, hoewel je dan ook kunt zorgen dat je er om 7 uur bent, zodat je geen pasje hoeft te tonen bij binnenkomst.

[ Voor 4% gewijzigd door Pixeltje op 21-08-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
Er is ook een telefoonnummer dat je kan bellen als je binnen wil en geen elektronische identiteitskaart hebt. Lijkt me dat je er gewoon binnen mag, het is nog steeds gewoon openbare weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobB_W
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10 08:16
Ben er laatst even doorheen gereden na een bezoek aan ECVB. Wij hebben niet eens de moeite genomen om uit te stappen om foto's te maken, wat een drukte. Er liepen tientallen mensen rond, zelfs gezinnen (vader moeder en kids met compactcameraatjes). Het was ons iets te veel een toeristische attractie geworden :')
Zal wel onder het eerder genoemde kopje ramptoerisme vallen.

Dit was overigens overdag en op een zondag. Wellicht dat vroeg of juist laat op de dag meer mogelijkheden biedt. En oh ja, we hoefden geen entree te betalen.

[ Voor 13% gewijzigd door RobB_W op 21-08-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
RobB_W schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:15:

Dit was overigens overdag en op een zondag. Wellicht dat vroeg of juist laat op de dag meer mogelijkheden biedt. En oh ja, we hoefden geen entree te betalen.
Lol, entree :+

Ik stel ook voor om of op een zaterdag te gaan, of liever nog een vrijdag oid. De vorige keer waren we ook op een doordeweekse dag, en dan is het gewoon doodstil daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
De laatste keer dat ik er was was op een doordeweekse dag 's nachts. Doodstil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik was er van het voorjaar en werd op een zondag door de politie een huis uitgestuurd.
(Ik was er zaterdag en zondag even langs gegaan)

Wel leuk om een keer geweest te zijn.
Afbeeldingslocatie: http://www.desmitten.nl/Luchtgekoeld/Voorjaar_12/images/_IGP7613.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier al is vaker plaatjes van gezien. Lijkt me leuk om ook eens mee te gaan.

Ik heb nog tot 3 september vakantie en ik mag doordeweeks gratis met het OV. Als we gaan dan wil ik dus bij voorkeur doordeweeks en dan vanaf punt x met iemand meerijden aangezien je met de trein moeilijk de grens overkan zonder hoge kosten. Of er moet iemand zo vriendelijk zijn om me in de buurt van Almere op te pikken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:33

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik ben er in februari geweest met een paar vrienden. Ondanks de kou (-11) hebben we toch nog foto's kunnen maken. Thank god voor de handschoentjes zonder vingertoppen. _/-\o_

Ik vermoed dat je nu geen handschoenen nodig hebt...dat scheelt. :)

Mijn foto's kun je hier vinden: https://picasaweb.google....3052644/20120211UrbexDoel

Over het algemeen vond ik het een beetje tegenvallen... ik houd liever van het industriele. Na onze bezoekjes aan Hasard Cheratte en Fort de la Chartreuse (Luik), was het moeilijk om daar overheen te komen. Het is zeker leuk om een keer te bezoeken, maar ik denk niet dat ik er nog een 2e keer heen zal gaan rijden.

We gaan a.s. zondag naar Gare de Montzen en Prevatorium Dolhain... ik verwacht met name op de eerste locatie wel toffe platen te kunnen maken :)

[ Voor 6% gewijzigd door DynaMikeY op 21-08-2012 17:39 ]

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn voorkeur gaat inderdaad ook uit naar het industriële. Probleem is voor mij altijd dat ik geen eigen auto heb en de meeste locatie's daardoor praktisch onberijkbaar zijn voor mij. Ook het gebrek aan contacten speelt hierin een rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 10:43
Even een titelfix gedaan. Nu is het wat duidelijker.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Vervoer valt eigenlijk altijd wel te regelen ergens binnen de groep. Denk dat je met 8 man (2 auto's) ook genoeg mensen hebt eigenlijk, anders wordt het erg druk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
DynaMikeY schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:39:
Ik ben er in februari geweest met een paar vrienden. Ondanks de kou (-11) hebben we toch nog foto's kunnen maken. Thank god voor de handschoentjes zonder vingertoppen. _/-\o_

Ik vermoed dat je nu geen handschoenen nodig hebt...dat scheelt. :)

Mijn foto's kun je hier vinden: https://picasaweb.google....3052644/20120211UrbexDoel

Over het algemeen vond ik het een beetje tegenvallen... ik houd liever van het industriele. Na onze bezoekjes aan Hasard Cheratte en Fort de la Chartreuse (Luik), was het moeilijk om daar overheen te komen. Het is zeker leuk om een keer te bezoeken, maar ik denk niet dat ik er nog een 2e keer heen zal gaan rijden.

We gaan a.s. zondag naar Gare de Montzen en Prevatorium Dolhain... ik verwacht met name op de eerste locatie wel toffe platen te kunnen maken :)
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:04:
Mijn voorkeur gaat inderdaad ook uit naar het industriële. Probleem is voor mij altijd dat ik geen eigen auto heb en de meeste locatie's daardoor praktisch onberijkbaar zijn voor mij. Ook het gebrek aan contacten speelt hierin een rol.
Ik ook, al heb ik wel vaker een auto te leen. Tijd voor een paar meetings? :)

Ik woon in Maastricht, 140km van Doel af. Heb ook gratis OV door de week. Als de dag goed uitkomt en we hebben handig vervoer dan wil ik wel mee. Waarschijnlijk heb ik geen auto beschikbaar, en anders rijd ik van uit Maastricht.

[ Voor 7% gewijzigd door Sibylle op 21-08-2012 21:50 ]

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Ik kan zonder meer rijden. Misschien dat de TS even een opsomming kan maken in de eerste post?

Er passen vier mensen in de auto, gear, mits niet te veel kan in de kleine achterbak of op schoot;) Ruimte is wellicht beperkt in de auto, maar hij rijd gratis. Ik kom uit Huizen, Utrecht of Bodegraven, net wat handig is.

Van de mercedes die hier op picasa staat (
) heb ik ook nog een leuke;
Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7020/6426565661_537bde4475_z.jpg
Doel_mercedes_motor by Pixeltje, on Flickr

Ik ben wel voor een tripje Doel.

[ Voor 44% gewijzigd door Pixeltje op 21-08-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Utrecht is voor mij wel praktisch met treinen vannuit Almere. Hoe kom jij trouwens aan een auto die gratis rijdt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:58:
Utrecht is voor mij wel praktisch met treinen vannuit Almere. Hoe kom jij trouwens aan een auto die gratis rijdt? :+
Geheim van de smid :P

[ Voor 4% gewijzigd door Pixeltje op 21-08-2012 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan inderdaad ook nog ja. Ik dacht eerst even dat ie voor ons gratis was. :P Kunnen er trouwens 4 passagiers in plus chauffeur of 4 mensen in totaal?

EDIT: Je typt te snel/ :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
4 totaal ;) Maar aangezien ik geen benzinekosten heb, reken ik die ook niet door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
Tijd voor een overzichtje lijkt me, ik ben nu al de draad kwijt :P

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Ik vermoed een gevalletje leasebak + tankpas...tenminste...dat is bij mij het geval. waggie rijd dus ook voor nop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Mike2k schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:23:
[...]

Ik vermoed een gevalletje leasebak + tankpas...tenminste...dat is bij mij het geval. waggie rijd dus ook voor nop
Je gaat door voor de Afbeeldingslocatie: http://www.spareparts4u.nl/images/wasmachine.jpg

Even een opsomming maken?

- We gaan naar Doel (als dit klopt zijn we al op de helft)
- We gaan (datum?)
- Er zijn twee auto's beschikbaar (Pixeltje en Mike2K (toch?)
- Bij voorkeur tegen de avond, maar vóór 22:00 uur aanwezig zijn ivm slagbomen
- IVM andere (ramp)toeristen op een doordeweekse dag. (vrijdagavond, dan kan iedereen zaterdag zijn slaap inhalen ;) )

Nog aanvullingen?

Wat betreft gear; ik had de vorige keer een statief mee waar ik wel erg blij mee was, maar aan mijn telezoom had ik vrijwel niets. Aangezien ik geen (U)WA heb ga ik er eentje huren, of voor die tijd nog een leuke kopen maar dat hangt van de aanschafprijs af. Heb er toch al een tijdje naar zitten loeren en dit is een mooi excuus ;). Vorige keer kon ik een UWA lenen, en daar heb ik dan ook veruit de meeste foto's mee geschoten. Flitser had ik bij me maar is slechts eventjes uit de tas geweest.

Wellicht een idee om, net als bij andere Meet's wat gear uit te wisselen?

Tot slot, Doel is het best te bereiken via de kennedytunnel liefkenshoektunnel en daar moet je € 5 6 tol voor meenemen.

[ Voor 1% gewijzigd door Pixeltje op 22-08-2012 14:54 . Reden: Thanks Marco ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Pixeltje schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:04:
[...]
Tot slot, Doel is het best te bereiken via de kennedytunnel en daar moet je € 5 tol voor meenemen.
klopt niet helemaal.
Kennedy tunnel is de tunnel waar je door gaat als je de ring van Antwerpen helemaal rond gaat.
De tunnel die jij bedoeld zal de liefkenshoektunnel zijn.
Bovendien betaal je daar tegenwoordig al € 6 euro cash. 5 euro is toch al een aantal jaren geleden.
Met creditcard is het overigens maar € 4,76

Ik ben er een aantal keer geweest, maar niet meer sinds een deel van de sloopwerkzaamheden zijn gestart.
Een paar jaar geleden heb ik nog met een aantal leden van got daar een meet gehad. (ik woon toch zeer dichtbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Of bedoelen jullie de http://www.westerscheldetunnel.nl/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dat is toch wel een behoorlijk stuk omrijden. Tenzij je vanuit Zeeland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je doordeweeks overdag gaat dan zijn er toch niet veel ramptoeristen(alsof wij dat niet zijn)? Die komen toch vooral in het weekend?

'S avonds lijkt me wel lastig met interieurfoto's. Als het nog voor het eind van de schoolvakantie (2sep) is ga ik bij voorkeur overdag, daarna kan ik alleen nog maar 's avonds of in het weekend. Nadeel is alleen dat het voor mij 's avonds moeilijk wordt omdat er dan op de terugweg geen treinen meer rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
zaterdag moet ik werken dus dat gaat m niet worden op vrijdag avond, waarom niet gewoon zondag middag? of een keer overdag?

ik heb 2 auto's en 2 bestuurders eventueel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
iemand die langs/door limburg (zuid, bij maastricht) komt?

Ctrl+k

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Overdag kan ook :) Ik heb alleen even samengevat wat eerder in het topic werd gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
misschien kan er iemand zo'n plan ding maken? weet ff niet hoe dat heet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 14:42
Is er een datum? Ik wil wel mee en ik kan rijden uit Den Haag.
@pixeltje als ik mee kan en als jij canon aps-c schiet kun je mijn 10-22mm wel gebruiken, dan gebruik ik mn fisheye.

[ Voor 48% gewijzigd door Makkelijk op 27-08-2012 11:51 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Makkelijk schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:48:
Is er een datum? Ik wil wel mee en ik kan rijden uit Den Haag.
@pixeltje als ik mee kan en als jij canon schiet kun je mijn 10-22mm wel gebruiken, dan gebruik ik mn fisheye.
Oh dat zou ideaal zijn! Alvast bedankt:)

Er is nog geen datum, ik was aan het zoeken naar zo'n datum-poll-achtig ding, maar werd vervolgens afgeleid door mijn werk :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
wat zijn mogelijke data? aanstaande zondag kan ik zelf niet, de week erop weer wel

9 / 16 / 23 september? dan maak ik/we even een poll?

[ Voor 12% gewijzigd door Reloader op 27-08-2012 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan vanaf september alleen nog maar op zondagen. Deze week kan ik nog overdag op werkdagen en op zaterdagen. Ik kan doordeweeks geen vrij nemen van mijn opleiding. Of we moeten ergens in de herfstvakantie gaan, want dan kan ik wel de hele week.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Het plan was toch 's avonds door de week? Een vrijdagavond gaat niet lukken qua opleiding? Ik begreep dat het in weekenden druk was in doel, eerder in dit topic.

[ Voor 33% gewijzigd door Makkelijk op 28-08-2012 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Makkelijk:
Ja je hebt gelijk, ik heb de poll aangepast, eerst maar eens bepalen wie nu wanneer kan en hoeveel animo er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:56:
Het plan was toch 's avonds door de week? Een vrijdagavond gaat niet lukken qua opleiding? Ik begreep dat het in weekenden druk was in doel, eerder in dit topic.
Ik bedoelde eigenlijk meer door de week overdag. 'S avonds heb ik niks met mijn opleiding te maken. Opzich is een vrijdagavond voor mij dus wel te doen voor mij alhoewel het bij nader inzien wel onpraktisch (maar niet onmogelijk) wordt.
Dan moet ik namelijk wel nog terug in Almere komen (vanaf utrecht als ik mee kan rijden) en de treinen rijden niet meer na 0:28 richting Almere. Bovendien moet ik de volgende dag alweer om 9:00 opstaan voor mijn scoutingvereniging.

Eigenlijk is het, tenzij ik vakantie heb of vrij ben, voor mij het meest praktisch om op zondag te gaan, alleen dan is het er dus volgens jullie te druk. Het liefst ga ik dus doorderweeks overdag, maar dat kan alleen maar als ik vrij ben. Wat ik me verder afvraag is als je 'S avonds gaat het dan niet te donker is om binnen te fotograveren en of je jezelf dan niet erg verdacht maakt.

Eigenlijk is een combinatie van bovenstaande factoren volgens mij de reden dat ik nog nooit heb kunnen urbexen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:51:
[...]

Bovendien moet ik de volgende dag alweer om 9:00 opstaan voor mijn scoutingvereniging.
Leuk, welke vereniging zit je bij?
Eigenlijk is het, tenzij ik vakantie heb of vrij ben, voor mij het meest praktisch om op zondag te gaan, alleen dan is het er dus volgens jullie te druk. Het liefst ga ik dus doorderweeks overdag, maar dat kan alleen maar als ik vrij ben. Wat ik me verder afvraag is als je 'S avonds gaat het dan niet te donker is om binnen te fotograveren en of je jezelf dan niet erg verdacht maakt.

Eigenlijk is een combinatie van bovenstaande factoren volgens mij de reden dat ik nog nooit heb kunnen urbexen. :')
Ik zou daarom het liefste eind middag / begin avond in Doel arriveren, je kunt in het donker wel gave platen schieten, maar om nou alles in het donker te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pixeltje:
Ik zit bij Luchtscouts Vliegveld Lelystad. Wij zijn zes jaar geleden begonnen, gegroeid, maar nu weer gekrompen tot een kritiek punt.

Over Doel:
Einde van de middag is voor mij ook wel mooi inderdaad. Ik weet alleen nog niet precies hoe laat het wordt, maar dat zien we tzt wel en als ik mijn rooster volgende week heb. :) Als ik met jouw mee zou rijden vanaf Utrecht dan zou het betekenen dat we uiterlijk 22:30 alweer terug moeten gaan wil ik nog om 0:28 de trein naar Almere kunnen halen. Ik weet niet of dat te vroeg als je er om +/- 18:00 aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Er is kennelijk niet zo heel veel animo? Er hebben vier mensen gestemd op de poll, (en ook allen een andere voorkeur uitgesproken :P )

Is iedereen het topic vergeten of is de interesse gewoon weggezakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:18

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Pixeltje schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:48:
Er is kennelijk niet zo heel veel animo? Er hebben vier mensen gestemd op de poll, (en ook allen een andere voorkeur uitgesproken :P )

Is iedereen het topic vergeten of is de interesse gewoon weggezakt?
Misschien makkelijker als je Meeting Manager gebruikt ipv. een poll. Dit gebruiken mensen ook voor andere meetings die vanuit hier georganiseerd worden ;)

http://www.meeting-manager.nl/

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Hmm, je hebt gelijk. Fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb beweust niet gestemd omdat je maar een antwoord kan kiezen en het wel of niet komen bij mij wat meer nuance heeft. Overigens heb ik nu mijn rooster binnen en daaruit blijkt dat ik vrijdag vrij ben. Ik/we kunnen dus ook vrijdag overdag als er dan nog meer gegadigden zijn.

EDIT: Ik heb de meetingmanager ingevuld die inderdaad wat meer nuance bied. Op de groene dagen (vrijdag zondag) ben ik de hele dag beschikbaar. Op de zaterdagen kan ik alleen 's avonds.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik heb regelmatig gekeken naar het topic maar aangezien het stil was niet gereageerd ;)
Als de datum me uitkomt kom ik echter wel, wil heel graag een keer urbexen :)

Een kleine groep maakt me verder ook helemaal niet zoveel uit.

[ Voor 16% gewijzigd door Makkelijk op 03-09-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan je de meetingmanager ter volledigheid ook wel even invullen Pixeltje. En misschien wilt ventieldopje dat ook wel even doen als ie meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus Makkelijk en ik zijn de enige die gaan? Dat zou jammer zijn, maar wij zijn de enige die de meetingmanager hebben ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 15:12
Ik ben in 2008 en 2009 al in Doel geweest. Op zich is het leuk om er een keer geweest te zijn, maar ik heb weinig interesse om er weer heen te gaan.

http://www.flickr.com/search/?w=82366581@N00&q=doel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik weet niet wat de TSen doen maar ik heb wel zin om op 1 van die data in het weekend van oktober te gaan in elk geval :)

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen, even wat gedoe gehad in de privésfeer maar things got better ;)

Ik dacht dat ik de manager al ingevuld had bij het aanmaken, maar kennelijk is daar iets misgegaan. Ik kan alle genoemde momenten, dus wat mij betreft maakt het niet uit wanneer we gaan :) Oktober is wel makkelijker ivm voorbereidingen, geeft net wat meer tijd :)

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben jammer genoeg niet in bezit van een auto, maar misschien kan ik wel meeliften als er tweakers in de buurt van Zaandam wonen/langsrijden? :) Laat het me even weten via DM. dank

[ Voor 34% gewijzigd door Zakkenwasser op 12-09-2012 08:14 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Zaandam ligt voor mij in ieder geval niet op de route, maar wellicht kun je per trein ergens naar een station reizen waar iemand je oppikt?

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pixeltje schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:14:
Zaandam ligt voor mij in ieder geval niet op de route, maar wellicht kun je per trein ergens naar een station reizen waar iemand je oppikt?
Dat is ook wel een idee.

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 09:00

liberque

Vrijzinnig!

Laatst nog geweest.. maar... je mag er niet zomaar in (of je wilt een roteind gaan lopen)... Je moet dus een belgische electronische ID kaart hebben wil je de slagbomen openkrijgen... en.. een Nederlandse ID werkt dus niet...

Afbeeldingslocatie: http://tw.liberque.nl/doel/doel-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tw.liberque.nl/doel/doel-2.jpg

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 14:52
Ben er vorig jaar nog geweest:

http://mhl-fotografie.nl/gallery/doel/index.html

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
liberque schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:18:
Laatst nog geweest.. maar... je mag er niet zomaar in (of je wilt een roteind gaan lopen)... Je moet dus een belgische electronische ID kaart hebben wil je de slagbomen openkrijgen... en.. een Nederlandse ID werkt dus niet...

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik begreep uit berichten eerder in dit topique dat de slagboom om +/- 22.00 uur dichtgaat maar dat je daarvoor gewoon door kunt rijden, en dat uitrijden altijd mogelijk is.

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 09:00

liberque

Vrijzinnig!

Pixeltje schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:28:
[...]

Ik begreep uit berichten eerder in dit topique dat de slagboom om +/- 22.00 uur dichtgaat maar dat je daarvoor gewoon door kunt rijden, en dat uitrijden altijd mogelijk is.
Oeh.. dat zou kunnen... was er dan ook.. ehr... in de vroege uurtjes....

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

• Makkelijk
In de omgeving Den Haag kan ik je in elk geval oppikken.

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Post even, als je meegaat en een vehikel hebt, waar je vandaan komt en hoeveel mensen je mee kunt nemen, dan zet ik dat in de startpost.

Heb de startpost even aangepast; het is inmiddels wel duidelijk dat er een paar serieuze gotters zijn die meewillen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Pixeltje op 12-09-2012 09:01 ]

• Makkelijk
Den Haag, met vehikel.
Max 3 mensen.

[ Voor 25% gewijzigd door Makkelijk op 12-09-2012 09:17 ]

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Ingevuld. Wellicht gaat Hagelslager nog mee met een auto, waar er dan ook drie bij in kunnen, maar dat laat hij zelf wel weten in dit topic.

Verwijderd

Mag ik dan vanuit Utrecht mee Pixeltje? Ik kom dan zelf uit Almere.

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:57:
Mag ik dan vanuit Utrecht mee Pixeltje? Ik kom dan zelf uit Almere.
Ja, prima!

Verwijderd

Ik zie drie groene en een grijs hokje staan op vrijdag 19 oktober. Kan iedereen dan ook overdag? Zo ja, dan zou ik wel op die dag af willen spreken. Eventueel ook vrijdagnamiddag/beginavond. De zaterdagen staan bij mij grijs omdat ik dan alleen 's avonds kan.

Dus wat vinden jullie van 19 oktober voor de meet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Ik weet dat hagelslager eigenlijk de 19e wil ipv de 7e (wat hij heeft aangegeven) dus dat zit wel goed, alleen Aye Aye captain kan niet.

Overdag is voor mij geen optie doordeweeks, ik heb weinig vakantiedagen en momenteel veeeeeeel werk te verzetten, dus een dagje vrij is effe niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu dat Aye Aye captain alleen op zondag kan (kan je ook niet vrijdagavond?) dus dan blijft alleen zondag 21 oktober over. Alleen vervelend dat er dan waarschijnlijk heel veel dagjesmensen zijn.
Of zondag 23 september.

Kunnen we anders zondag 23 september afspreken als Aye Aye captian niet vrijdagavond kan? Ik zie daar twee grijze vakjes staan van hagelslager en makkelijk.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2012 12:09 ]

• Makkelijk
ik zal even bijwerken, mijn grijze vakjes worden rood

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Aangezien het weer erg stil is hier denk ik dat het een mooi moment is om een datum te prikken. Ik zie dat op 7 en 19 oktober de meeste mensen kunnen, waarbij ik zelf een lichte voorkeur voor de 19e heb. Als we besluiten toch op een zondag te gaan om zodoende ook nog wat daglicht mee te kunnen pakken stel ik zondag de 21e voor.

Ik wil eigenlijk binnen een week een datum bepaald hebben, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is en kunnen we verdere afspraken maken..

• Gunirus
19 en 21 kan ik eventueel wel mee, met m'n belgische ID. Moeten jullie wel braaf zijn ;-) Nog niet zeker dat ik kan die dagen trouwens :)

[ Voor 21% gewijzigd door Gunirus op 26-09-2012 15:20 ]

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Gasten, heb me ook aangemeld en rijd graag met jou mee als dat nog kan Makkelijk ;) eerdere meets waren altijd erg gezellig met je dus lijkt me leuk ;-)

19e komt voor mij het beste uit, andere dagen kan ik niet dus hoop dat het die datum wordt :D

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Heren, enthousiasme in dit topic volledig verdwenen? Ik moet namelijk mogelijk overwerken een aantal dagen dus wil ook graag de planning maken, kan iedereen aangeven of het inderdaad de 19e wordt?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het een beetje moeillijk knopen doorhakken aangezien er nu bij elke optie wel mensen afvallen. Ik denk dat we gewoon met ons vieren de knoop moeten doorhakken voor 19 oktober en dan zien we vanzelf wie er nog meer meegaat. Anders komen we nergens. Dit is wel erg typerend voor een evenement waarvan eigenlijk niemand de organisatie heeft. :P

Hoe laat zullen we dan gaan op 19 oktober? Het liefst ga ik 's middags, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen pas vanaf de namiddag/avond kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
In principe kan ik uit mijn werk doorrijden, dat betekend dat ik ergens tussen 4 en 5 kan gaan rijden. Als we die tijd een beetje aanhouden hebben we in Doel ook nog wat daglicht maar moeten we ook rekening houden met spits op de heenweg.

Hoe dan ook, ik heb nog een geïnteresseerde die graag meewil buiten GoT om, zal hem even op de hoogte stellen. De 19e is wat mij betreft dus prima als ik gewoon mijn werkdag af kan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ik kwam er net achter dat ik in het weekend van 19 oktober zelf niet kan. :P Kijk maar of jullie genoeg mensen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Het gaat mij ook niet lukken, zeker niet als het aan het einde van de dag gaat worden, have fun gasten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Vorige week geweest. Helaas zijn bijna alle gebouwen dichtgetimmert. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Typisch geval van laat maar dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Hoe bedoel je dichtgetimmerd? De laatste keer dat ik er was zaten bij veel huizen ook platen voor de ramen maar kon je via de achteringang gewoon naar binnen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Pixeltje schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 07:26:
Hoe bedoel je dichtgetimmerd? De laatste keer dat ik er was zaten bij veel huizen ook platen voor de ramen maar kon je via de achteringang gewoon naar binnen..?
Zover heb ik niet gekeken. Ben niet uitgestapt vanwege het slechte weer. De voorkant is in iedergeval dicht getimmerd. Haalt toch veel van de sfeer weg.

Half jaar geleden ben ik er ook geweest en toen was het nog niet dicht getimmerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ps weet iemand of er nog leuke urbexen zijn in de buurt van leglise in belgie ?

op http://www.urbex.nl/site/ is het in die regio verrekte weinig te vinden op zijn site :(

https://maps.google.nl/ma...=firefox-a&ie=UTF-8&hl=en
Pagina: 1