Toon posts:

MATROX M9138 LP PCIe x16 audio over de mini-DP?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er ervaring met de MATROX M9138 LP PCIe x16?
Ik zoek een kaart welke gecloned kan worden naar 3 schermen. 1 hiervan is een TV en hier zou geluid bij moeten zitten (TV moet aangesloten worden dmv mini displayport naar HDMI)
Graag wil ik weten of deze kaart ook audio meestuurt over de mini display port (besturing systeem is helaas nog windows XP).
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groet,
Marco

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• len-art
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-10-2024
Waarom kies je voor deze kaart aangezien deze kaart in de pricewatch woord aangeboden voor meer dan 300 euro. Heeft dit een speciale reden?

Als ik jou was zou ik het toch iets moderner en goedkoper zoeken, bijv. een Sapphire HD 7850 2GB GDDR5 of een Sapphire HD 7770 GHz Edition 1GB GDDR5. Deze hebben allebij 2x minidp 1xHDMI en 1xDVI.

Ik weet niet of je over DP geluid kan versturen, over HDMI kan het in ieder geval wal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08 14:10
naar 3 schermen klonen kan met elke kaart met 3 aansluitingen ik snap alleen niet waarom je een beeld 3 keer zou willen klonen aan extended desktop heb je meestal meer.
Maar het is make your pick aangezien de gtx 6xx serie 3 schermen ondersteunt op een kaar en de HD 6xxx en 7xxx series van Amd doen dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

maarten12100 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 03:48:
naar 3 schermen klonen kan met elke kaart met 3 aansluitingen ik snap alleen niet waarom je een beeld 3 keer zou willen klonen aan extended desktop heb je meestal meer.
Maar het is make your pick aangezien de gtx 6xx serie 3 schermen ondersteunt op een kaar en de HD 6xxx en 7xxx series van Amd doen dat ook.
Je bedoelt dat dit kan met een extra kastje neem ik aan. AMD/ATI ondersteunt meer dan 2 schermen pas sinds de 5k serie en Nvidia pas sinds de 6xx serie.
Verder zou ik voor de AMD optie gaan omdat deze gewoon volwassen is en hardwarematig, je kan met de 7k serie volgens mij zelfs appart audio sturen naar elk individueel scherm wat misschien handig is in het geval van de TS.