Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Videokaart/kast....max buget????

Pagina: 1
Acties:

• ralffoxx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-07 14:43
Beste Tweakers ik vraag jullie hulp.
Ik heb zelf net een nieuw systeempje. Nu wilt mijn meisje ook wel eens een spelletje willen spelen alleen tja dit is mijn pc nu eenmaal he. Heb hier nog een oude Pentium 4 staan maar tja dat gaat dus niet. En nog een oude
AMD Sempron LE-1250 maar tja daar valt ook geen spelletje op te spelen.
Nu heb ik ook nog een Intel core 2 duo liggen E8300 liggen op 2.8 ghz... Ik denk dat daar wel een spelletje op valt te spelen. Aangezien mijn buget max 100 euro is en ik hier nog wel een leuke voeding en kan ook wel een ssd uit mijn main pc halen zodat alles wat lekker laad, moet ik dus alleen nog een kast een videokaart waar nog redelijk op te gamen valt kopen. Maar dus met buget van 100 eurotjes wat raden jullie aan om te doen? Wat zij speelt? Nou soms speelt ze COD4 met me (hoeft niet op high etc zolang het maar goed speelt) wat flash spelletjes.. Spelletjes zoals Limbo, Super Meat Boy, Plants vs Zombies... en soms starcraft 2 met mij. Heb een ATX mobo heb helaas alleen nog maar mini towers liggen vandaar dat dat ook in het buget moet. Wat denken jullie? Nee het wordt geen race monster dat snap ik ook. Alleen vanwege de vakantie en APK grote beurt van mijn auto gaan wij er geen groot buget aan hangen. Zolang we samen maar kunnen spelen. (als het wat minder warm is)
Bij voorbaat dank ik jullie allen voor het gegeven advies alvast.