Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Topicstarter
Mensen, ik ben opzoek naar nieuwe in-ears. Op dit moment heb ik de Bose IE2 maar ik zoek iets beters:
+ Goede pasvorm (!) ; de Bose IE2 zitten perfect ik zoek iets wat niet uitvalt maar ik ben niet zo fan van beugeltjes etc.
+ Goed geïsoleerd, niet de hele trein hoeft mee te luisteren.
+ Voldoende volume bieden zodat ik mijn MP3 niet op het uiterste hoeft te zetten voor een beetje geluid.

- Gelieve onder de 150 euro.

Zelf zat ik te kijken naar Shure SE215 en de SE315.

Mijn muziek voorkeur is voornamelijk dance, (alternative) rock en top 40 nr's.
Hoe zijn deze te vergelijken met mijn huidige Bose? zijn ze beter slechter en waarom?

Mijn bose is helaas aan het afsterven en ik denk dat er ondertussen wel wat beters te koop is voor die €100.-

Alvast bedankt voor jullie moeite!

^ Post is hierboven!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
AN → MAA

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
De Shures zijn natuurlijk uitstekend. Je betaald een stevige prijs, maar krijgt dan ook echt iets goeds. Ik heb de Bose ook en mijns inziens zijn de Shures beter, maar dat komt misschien ook omdat ik geen fan van de Boses ben.

Een van mijn favorieten voor op reis is de Klipsch S4. Ze zijn relatief goedkoop (ik heb ze voor onder 50 euro gekocht) de geluidskwaliteit is behoorlijk goed en ze isoleren uitstekend, beter dan al mijn andere in-ears. Overigens zijn de Shures puur qua geluidskwaliteit waarschijnlijk wel iets beter.

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-11 11:23

Dutch_Celt

Jollygood

Ik gebruik zelf al geruime tijde de SE215's van Shure en kan je van harte aanraden, wat een geluid :D
Daarnaast is het feit dat je in geval van een draadbreuk de kabel kunt loskoppelen en vervangen ook vrij uniek voor in-ears, kom het in elk geval niet vaak tegen.

Het is wel even wennen aan het feit dat ze boven het oor langs moeten.

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:03
Dutch_Celt schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:44:
Maar als je het eenmaal gewend ben is het super. Zit fantastisch en je hebt geen last meer van zogenaamde cable noise

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:04

Bob

Ik heb de A151 van meelectronics. Ik weet niet meer exact hoeveel ik betaald heb, ik denk iets tussen de 80 en de 100 euro. Bijzonder tevreden mee, neutraal geluid, zitten prima. Als ik ze vergelijk met goedkopere in ears van collega's is het verschil heel erg duidelijk, veel duidelijker middengebied en zonder de blubberige veel te luide bas waarmee vele in ears komen.

edit: ondertussen is ook de A161P uit, die gaat nog iets verder in de hoge tonen. http://www.meelec.com/category_s/399.htm

[ Voor 14% gewijzigd door Bob op 21-08-2012 09:56 ]

• Sigis
Dutch_Celt schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:44:
Ik gebruik zelf al geruime tijde de SE215's van Shure en kan je van harte aanraden, wat een geluid :D
Daarnaast is het feit dat je in geval van een draadbreuk de kabel kunt loskoppelen en vervangen ook vrij uniek voor in-ears, kom het in elk geval niet vaak tegen.

Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Op basis van geluidskwaliteit geef ik ook de vooorkeur aan mijn Shures, alleen voor reizen in rumoerige omgevingen zoals trein weer aan mijn Klipsch.

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Topicstarter
Hum klinkt erg positief, vooral het vervangen van het kabeltje en het kabeltje achter langs je oor.
Is de 215 beter dan de 315 aangezien het 70 euro verschilt?

^ Post is hierboven!

Verwijderd

Kheb zelf de klipsch s4i met iphone remote. Meest comfortabele in ears die ik heb gehad. Geluid is ook uitstekend. Prijs is ook netjes. Enige minpunt vind ik de draden die er wat fragiel uitzien. Maar onlangs is de nieuwe s4(2) uitgekomen met betere draden.

• Sigis
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:45:
Kheb zelf de klipsch s4i met iphone remote. Meest comfortabele in ears die ik heb gehad. Geluid is ook uitstekend. Prijs is ook netjes. Enige minpunt vind ik de draden die er wat fragiel uitzien. Maar onlangs is de nieuwe s4(2) uitgekomen met betere draden.
Ja, die draden lijken wel wat fragiel, maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ze zijn inderdaad veruit het meest comfortabel van alle in-ears die ik (gehad) heb (en dat zijn er redelijk wat). De geluidsisolatie is ook beter dan bij de andere in-ears. Eerlijk gezegd vind ik de geluidskwaliteit verassend weinig onder doet bij de beste veel duurdere headsets.

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Topicstarter
Ik zit echt hard te twijfelen tussen de Shure 215 en de 315. Ik vraag mijn eigen af wat het verschil tussen deze 2 is.
Prijs verschil is best groot (bijna het dubbele) maar krijg je er ook het dubbele voor?

^ Post is hierboven!

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 19:47
Heb zelf net de SE215 besteld. Vond die 60~70 euro meerprijs voor de 315 niet echt zinvol. (http://www.bax-shop.nl/in...rant/product-details.html)

Hier staat wel het een en ander over het verschil

http://www.head-fi.org/t/547048/shure-se215-v-shure-se315

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Topicstarter
Ik heb toch maar de Shure 215 gekocht. Nog geen spijt van al is het kabeltje toch wel wat te stug.
Bedankt voor alle info iedereen!

^ Post is hierboven!

Pagina: 1