Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:59
Hallo Iedereen,

Ik heb 2 weken terug een Samsung Galaxy SIII gekocht. Nou heb ik vaak het probleem dat wanneer ik op het wifi netwerk zit, ik helemaal geen goed ontvangst heb. Sterker nog, hij valt steeds weg! Zelfs op het moment dat ik letterlijk mijn telefoon naast het wifi kastje hou. Zou dit een brakke wifi module zijn? En als dat zo is, zou dat dan vervangen kunnen worden door de Samsung Walk-IN service hier bij mij op de Polakweg in Den-Haag? Of krijg ik een heel nieuw toestel omdat het een fabrieksfout is?

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 21:15
al geprobeerd op 5ghz?

• mprkooij
Ik heb van alles al geprobeerd.. ik heb ook het kastje weer aan en uit gezet ik dacht misschien komt het gewoon door dat apparaat? Maar nee ook niet... En ik las op het Discussie topic dat ook iemand z'n probleem had ?

BERICHT VAN MUNCK100

""Ik heb het toestel vanmorgen kunnen ruilen. ( hulde aan coolblue )
Het verbinden met hun netwerk verliep in eerste instantie goed maar toen ik de cervice medewerker vroeg om eens 15 mtr. van de router te gaan staan vertoonde de sg3 gelukkig dezelfde problemen als bij mij thuis.
conclusie : hardware defect, brakke wifi module!
Daarna was het snel geregeld en heb een nieuw toestel gekregen.
Tot nu toe werkt wifi weer als een speer. ""

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11 01:34
Je moet meer quoten want je mist een hele omschrijving van de probleemomschrijving.
Want hij heeft geen enkele probleem wanneer hij dichtbij zit. Enkel wanneer hij verder weg is.

En wanneer de verbinding wegvalt zie je het netwerk niet meer in lijstje of is er iets anders aan de hand?
Hoe meer je vertelt hoe duidelijker en hoe meer wij kunnen helpen met onze ervaringen.

[ Voor 35% gewijzigd door Xepos op 20-08-2012 23:09 ]

• mprkooij
JA zo iets heb ik dus ook ! Van dicht bij slecht ontvangst.. en van verweg.. dus 5m aftand bijna geen berijk meer!!
En dan zie ik de heletijd Dat hij opnieuw verbind met Caiway01 (Mijn Kastje)

• mprkooij
Meer heeft iemand enig idee of
Solid Vision BV (Polakweg Rijswijk) Hier moeilijk over doet? Want anders breng ik hem morgen even weg en meld ik hun het probleem!?

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 14:47
Ligt eraan waar je hem hebt gekocht. Soms moet je het via de winkel doen, soms kan het direct. Even bellen en je weet het.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Pagina: 1