Red Alert 2 netwerk, hoe kan ik de positie bepalen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybertroy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 07:07
Hey game mensen,

Als ik in mijn netwerk RA2 speel met een vriend van me wil ik graag dat we bijv. op het zelfde continent staan, en dan tegen de computer!! Dat is pas lache, maar dit lukt alleen maar als we vaak elke keer opnieuw een (dezelfde) game maken, en als we geluk hebben staan we op het zelfde continent (team continents). Probleem: Als je dit te vaak doet loopt RA2 vast of later in het spel vast, het zou mooi zijn dat we dit van te voren vast konden stellen door middel van iets te veranderen in bijv. een *.ini file??
Kan iemand mij hier mee ook helpen?

Groetjes Cybertroy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

hmmm volgens mij
word je bij ra2 zo ver van de tegen stander weg gezet
ik weet nog in RA1 met zelfs maps maken dat je kon kiezen waar welke kleur moest beginnen. misschien kan je ook met dat build programma van RA2 (staat ergens op die forum), ook wel van die kleuren punten maken. dan zeg je gewoon jij ben rood en ik roze...

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybertroy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 07:07
Op woensdag 28 maart 2001 07:35 schreef Bass64 het volgende:
hmmm volgens mij
word je bij ra2 zo ver van de tegen stander weg gezet
ik weet nog in RA1 met zelfs maps maken dat je kon kiezen waar welke kleur moest beginnen. misschien kan je ook met dat build programma van RA2 (staat ergens op die forum), ook wel van die kleuren punten maken. dan zeg je gewoon jij ben rood en ik roze...
>>Klopt, je kon/kan meer dingen veranderen in RA1 maar het zou zo mooi zijn dat dit ook in RA2 kan.

Groetjes Cybertroy