Toon posts:

Celeron PPGA 533@ ..?..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Leuk zo'n Celeron , lekker snel ook in vergelijking met een K6-2 ( :r).. maarre /me heeft tweakotine in het bloed en wil deze cpu overklokken , hij draait op een Abit ZM6 ..

kan ik 600 (8x75) proberen ?

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
tuurlijk mensen zijn soms bang dat er van alles mis gaat maar dat is niet zo. als hij vastloopt reboor je hem en zet je hem weer terug en probeer je wat lager. als ie ook niet meer boot en piept ofzo druk je de computer uit en druk je Home in en druk je de computer weer aan, en hop alles is weer in het oude herstelt. ik denk dat je wel een kans maaktr dat het lukt op 75. maar 83 zal niet gaan. bij 600 mhz zit die cel wel op het eind van z'n core

Verwijderd

Topicstarter
thanx Smokey ...

op 600 Mhz moet ie toch zo'n 1,5 mkeys aankunnen , althans dat hoop ik :)

greetz

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

kan ik 600 (8x75) proberen ?
het kan/mag altijd, maar of het werkt ;)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

weer iemand die erin getuint is, ga terug naar de winkel, haal een 400Mhz en klok die over, die gaan namelijk even ver als een 533, namelijk net geen 600. dus een 533 kan al niet verder als 575 max.

serieus, ga terug naar de winkel en wissel em om.

Verwijderd

Wanneer je dan toch terug naar de winkel gaat koop dan ook geen 400 maar een 366. Maak je meer kans mee. 600Mhz is tres moeilijk. 550 stabiel draaien met luchtkoeling meer zit er niet vaak in. Check ff www.overclockers.com voor de juiste stepping code en week om je kansen nog verder te vergroten of koop anders bij www.computernerd.com kun je er een gegarandeerd op 550Mhz kopen...

Nog vergeten te zeggen: 366 staat vaak niet meer in de prijslijst maar is nog wel aan te komen. Gewoon ff een van de betere zaken mailen of het 2dehands proberen
Pagina: 1