Ok, ik heb een probleem met mijn PC. Het gaat als volgt: Ik heb net een nieuwe videokaart aangeschaft en wilde Crysis spelen. De game gaf een foutmelding en na wat googlen kwam ik erachter om .NET Frameworks te installeren. Ik had deze al geïnstalleerd dus ik koos voor de reparatie optie. Toen de setup klaar was moest ik de PC opnieuw opstarten om de installatie te voltooien, en daar begint het gedoe.
De PC bootte heel normaal tot na het ''Windows starten' scherm. Waar normaal het inlogscherm hoorde te staan kreeg ik nu een zwart scherm met een cursor. Ik kon de cursor bewegen verder niets. Weet iemand wat hier loos is?
Dingen die ik al heb gedaan:
Veilige modus - Precies hetzelfde (zwart scherm met cursor)
Andere harde schijf proberen - Toen ik er een andere harde schijf indeed kreeg ik een Blue Screen...
Oude videokaart erin doen - Geen verandering
Plaktoetsen proberen in het zwarte scherm - niets
Specs:
ASUS P5G41T-M Moederbord
Intel Core 2 Quad q8300 @ 2,5gHz
XFX Radeon HD 6870 Dual Fan
OCZ ZS Series 750w PSU
Seagate 300GB Harde schijf
Adata 8GB Dual Channel RAM
De PC bootte heel normaal tot na het ''Windows starten' scherm. Waar normaal het inlogscherm hoorde te staan kreeg ik nu een zwart scherm met een cursor. Ik kon de cursor bewegen verder niets. Weet iemand wat hier loos is?
Dingen die ik al heb gedaan:
Veilige modus - Precies hetzelfde (zwart scherm met cursor)
Andere harde schijf proberen - Toen ik er een andere harde schijf indeed kreeg ik een Blue Screen...
Oude videokaart erin doen - Geen verandering
Plaktoetsen proberen in het zwarte scherm - niets
Specs:
ASUS P5G41T-M Moederbord
Intel Core 2 Quad q8300 @ 2,5gHz
XFX Radeon HD 6870 Dual Fan
OCZ ZS Series 750w PSU
Seagate 300GB Harde schijf
Adata 8GB Dual Channel RAM