iPad touch doet raar wanneer in de lader

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-09 12:22
Hallo,

Mijn iPad 3 vertoont sinds kort raar gedrag, het lijkt erop alsof hij nog een extra vinger detecteert.
Het rare van dit is dat hij dit alleen vertoont wanneer de lader aangesloten is.Als hij op de accu loopt is dit gedrag er niet. Zie het filmpje voor meer info (let vooral op de slideshow knop)
Filmpje

Ik heb al een herinstallatie gedaan en het lijkt verder ook nog alleen voor te komen wanneer ik hem weer jailbreak. Niet gejailbreaked doet hij dit niet.

De iPad is afgelopen weekend wel gevallen op een van de hoekjes (bij de koptelefoon ingang), hier zit een kleine deuk. Ik weet niet of dit ermee te maken heeft.

Heeft iemand ditzelfde probleem wel eens ervaren?

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:28
Gebruik je de originele Apple Lader? Ik weet bij mijn iPhone dat deze het zelfde gedrag vertoont met een andere/nep lader. Lijkt wel of hij dan de extra spanning niet weg kan krijgen.

Kan natuurlijk ook door de val komen. Dat daardoor het spanningsveld rondom het scherm niet meer weg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-09 12:22
Pendora schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 22:35:
Gebruik je de originele Apple Lader? Ik weet bij mijn iPhone dat deze het zelfde gedrag vertoont met een andere/nep lader. Lijkt wel of hij dan de extra spanning niet weg kan krijgen.

Kan natuurlijk ook door de val komen. Dat daardoor het spanningsveld rondom het scherm niet meer weg kan.
Opgelost! Was inderdaad de lader, ik was aan het opladen met een Dealextreme lader. Met de andere lader doet hij het perfect!

Tnx, hier was ik nooit opgekomen!

Mess with the best, die like the rest