Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 470220

Topicstarter
hallo! Ik ben nieuw op dit forum,
en ik vroeg mij af hoe je whatsapp download op een htc touch pro 2 ! ik heb deze telefoon nu een paar weken en ik kan het maar niet vinden!

ik hoop dat een van jullie me wil helpen! (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:51

MsG

Forumzwerver

Voor Windows Mobile is helaas geen Whatsapp.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-05 20:34
Anoniem: 470220 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:11:
hallo! Ik ben nieuw op dit forum,
en ik vroeg mij af hoe je whatsapp download op een htc touch pro 2 ! ik heb deze telefoon nu een paar weken en ik kan het maar niet vinden!

ik hoop dat een van jullie me wil helpen! (:
Waarschijnlijk omdat dat niet bestaat. Het feit dat je de vraag stelt betekend waarschijnlijk dat je niet zelf een custom ROM hebt gebouwd en van je windows mobile 6.5 telefoon een WP7 hebt gemaakt.
Voor WP7 bestaat whatsapp, voor windows mobile 6.5 niet...

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 11:20
jobvr schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:17:
[...]

Waarschijnlijk omdat dat niet bestaat. Het feit dat je de vraag stelt betekend waarschijnlijk dat je niet zelf een custom ROM hebt gebouwd en van je windows mobile 6.5 telefoon een WP7 hebt gemaakt.
Voor WP7 bestaat whatsapp, voor windows mobile 6.5 niet...
Voor de htc touch pro 2 is geen wp7 rom te vinden, enige 6.5 toestel waarvan dat is uitgekomen is de hd2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
MsG schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:14:
Voor Windows Mobile is helaas geen Whatsapp.
En op GoT verwachten we toch wel dat je dat zelf op kan zoeken. Graag de volgende keer wat meer inzet tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:00

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

op die phone valt Android via de sd card te draaien, en dan is whatsapp wel weer mogelijk natuurlijk..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:51

MsG

Forumzwerver

Klopt, alleen de vraag is of dat lekker gaat lopen qua batterijduur. Het is in elk geval het overwegen waard.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504330

Heb een htc touch hd maar wil er whatsapp op hoe kan ik dit nou doen hier op zit windows mobile 6.1 professional,
heb al GBX0A geprobeerd dat is linux android alleen deze geeft geen toetsenbordje weer helaas
Haret is dus niet goed functioneel wat zou ik kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504330

iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:16

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Pagina: 1