Beste Users,
Ik heb net een SSD (Samsung 830) gekocht en deze in mijn laptop gezet.
De oude HDD heb ik er zo uitgehaald met alles er nog op.
Tijdens de installatie van Windows 64 Windows 7 Ultimate wordt er om een key gevraagd.
Dus ik hoesje er bij, key intikken..werkt hij niet
Hoesjes verwisseld, geen idee, maar hij werkt dus niet, terwijl het een legale CD betreft.
Nou kan ik in 2 minuten de oude hdd weer terug stoppen in mijn laptop en deze met de goede legale installatie opstarten.
Is er een mogelijkheid de key hiervan uit te lezen zodat ik die bij mijn nieuwe installatie weer kan gebruiken?
Heb het hele huis al naar de key gezocht kan hem dus echt niet vinden en op deze manier kan ik het oplossen.
Edit had uiteraard programmaatjes met goooogle gevonden, maar die zitten vaak vol troep.
Doe het liever anders. Of weet iemand een veilig programma?
Ik heb net een SSD (Samsung 830) gekocht en deze in mijn laptop gezet.
De oude HDD heb ik er zo uitgehaald met alles er nog op.
Tijdens de installatie van Windows 64 Windows 7 Ultimate wordt er om een key gevraagd.
Dus ik hoesje er bij, key intikken..werkt hij niet
Nou kan ik in 2 minuten de oude hdd weer terug stoppen in mijn laptop en deze met de goede legale installatie opstarten.
Is er een mogelijkheid de key hiervan uit te lezen zodat ik die bij mijn nieuwe installatie weer kan gebruiken?
Heb het hele huis al naar de key gezocht kan hem dus echt niet vinden en op deze manier kan ik het oplossen.
Edit had uiteraard programmaatjes met goooogle gevonden, maar die zitten vaak vol troep.
Doe het liever anders. Of weet iemand een veilig programma?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2012 20:03 ]