JW Player video's rippen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372672

Topicstarter
Hi all!

Ter vergeefs probeer ik een video te rippen van het internet. Het wordt afgespeeld in JW Player 3.16 om precies te zijn. In de source vind ik nergens het media-bestand of ook maar iets groter dan een paar honderd KB.

Als ik rechts op de video klik krijg ik "Informatie over Adobe Flash Player 11.3.300.271..."

Is dus een flash video..

Heeft iemand enig idee hoe ik deze video kan rippen?

Alvast erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Meestal als er geen Download link bij staat MAG je het filmpje niet downloaden. Dan maak je inbreuk op het auteursrecht, en ik gok dat dat illegaal is hier ;)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

JW Player krijgt gewoon zijn vars toegestuurd, in de meeste gevallen via swfobject.js, je zou dus in de broncode daarvan kunnen kijken, als je de video URL eenmaal gevonden hebt, kopieër je die en plak je dat adres in de adresbalk van de browser, makkelijker kan haast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Het hoeft niet persee flash video te zijn, JW Player ondersteund zoveel meer formaten dan enkel FLV.

Het is de JW Player die zelf in Flash geschreven is. Wat ie afspeeld kan dus ook een mp3 zijn, of een ander formaat.

Meestal vind je in de source van de pagina wel het e.e.a.

In de meeste gevallen verzorgt javascript dat de player geladen wordt, met dank aan het eolas patent geneuzel over embedden waardoor microsoft weer een ander systeem hanteerde.

Maar het javascript zal deels gecodeert zijn, zodat het niet human-readable is.

Het is zeker wel te doen, anders weet JW Player ook niet waar de source staat ;)

[ Voor 20% gewijzigd door RaZ op 20-08-2012 19:25 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-06 11:46
Gewoon sniffen met Fiddler2 - makkelijkste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372672

Topicstarter
keejoz schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:27:
Gewoon sniffen met Fiddler2 - makkelijkste oplossing.
Helaas kom ik er daar niet mee uit... Misschien handig om te weten; als ik mijn netwerkverbinding verbreek kan stopt de video met spelen, ook als hij al helemaal 'gedownload' is. Echt stream dus?
Pagina: 1