#1 Strakke plaat, al had ik die vignetting (rechts onder) wel weg gelaten. Dan is hij net iets strakker naar mijn mening
#2 Hier eigenlijk het zelfde verhaal. Vooral die links onder, al valt links boven wel mee. Voor de rest ook een erg strakke plaat.
#3 De cultuur erg mooi in beeld gebracht, misschien kan je de foto nog wat levendiger maken door de oranje kleuren wat naar voren te laten komen. Dan bedoel ik: de kleuren van sommige huizen.
#4 Ook een mooie plaat. Alleen was hij misschien mooier uit de verf gekomen als je de technieken van #1 en #2 had overgenomen om het water straks te krijgen.
Heb je voor #1 en #2 een langere sluitertijd gebruikt met eventueel een ND filter?
Mijn mening over het geheel:
Gave foto's met hier en daar misschien nog een verbeter puntje. Maar je hebt mij vermaakt met je foto's
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen