Johny_B schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:03:
De TS is erg summier zonder eigen uitzoekwerk, maar het enige wat er wel in staat is dat 25 imap accounts moeten komen, dat het betrouwbaar moet zijn en goedkoop. Wat jij hier nu voorstelt kost dus EUR 100 per maand of EUR 1000 per jaar. Office 365 is zelfs nog duurder. Het is wel betrouwbaar, maar in deze situatie totaal geen optie.
Want jij weet wat het budget is?

Ik ga er even vanuit dat de 25 IMAP accounts nodig zijn voor de leden van het OR, je hebt dan dus te maken met een groot bedrijf, 100 euro per maand of 1000 euro per jaar om 25 OR leden een jaar lang te voorzien van een e-mail functionaliteit, waarbij 25GB aan opslagruimte zit, is naar mijn idee een koopje. Je moet wel erg krenterig zijn wil je dat duur vinden.
Andere opties zijn er al voor nog geen EUR 3 per maand inclusief registratie van een domein. Niks is onbeperkt voor dat geld natuurlijk, maar dan heb je wel iig meer dan genoeg mailboxen en Gigabytes aan opslagruimte. Moet voor een OR wel te doen zijn toch? Voldoende ruimte (in mijn opzicht), kost niet veel en voldoet aan al je eisen. Gewoon ff zoeken naar een hostingpartner met imap ondersteuning en kijken wie betrouwbaar en goed(koop genoeg) op je overkomt.
Welke alternatieven zijn er dan zo 'goedkoop' volgens jou en wat is jouw ervaring met die hosters dan? Je geeft aan dát ze er zijn, maar welke je dan aanraadt geef je weer niet aan, dan heeft de TS ook niets aan je bericht.
Welkom op GoT trouwens anhoutwi, ik zie dat je je vandaag geregistreerd hebt! Gelijk heb ik ook een vraag voor jou. Ik kan me ook voorstellen aangezien het een OR betreft dat er soms ook vertrouwelijke stukken voorbij komen. Weet je daarom zeker dat enkel IMAP voldoende is? Ik kan me voorstellen dat men wel vertrouwd wil kunnen communiceren, kijk dan dus ook even naar hosters die IMAP over SSL aanbieden Google Apps is daar in ieder geval een van zover ik weet, en voor die prijs is het zeker niet duur!
[
Voor 5% gewijzigd door
CH4OS op 20-08-2012 19:15
]