Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-10 16:55
Ik weet dat er tig filmpjes over zijn, maar ik ben al (echt waar) 2 dagen op zoek naar een specifiek filmpje
dat hier een tijdje geleden (of misschien wel een aantal jaren geleden) gepost is.
Het gaat dus over een zoom-out vanaf te aarde en als ik me niet vergis begint het bij een stelletje dat in het gras aan het picknicken is en zoomt hij zo steeds verder uit het heelal in..

Wellicht is het niet de bedoeling om dat hier te posten, dan mijn excuses maar het frustreert me dat ik het
maar niet meer terug kan vinden.

N.B.
Google en de search uiteraard beide al gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, dit heeft dus echt helemaal niets met Wetenschap en Levensbeschouwing te maken. Verder heb je duidelijk de volgende passage in het Algemeen Beleid gemist:
Soms zien we users in topics of reacties een disclaimer plaatsen in de trant van het volgende:
Owja modjes als het niet mag haal het dan maar weg en geef me plz geen ban, soz
Het op deze wijze de verantwoordelijkheid uit handen proberen te geven is echter niet iets wat we op prijs stellen. Hetgeen je op het forum plaatst is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid, en zo'n disclaimer zal dan ook niet veranderen hoe we omgaan met een eventuele overtredingen. We vragen je bij zaken die op het randje zijn daarom om zelf vantevoren goed na te denken of iets wel toegestaan is. Als je twijfelt kan je natuurlijk gerust contact opnemen met een crewlid!
Ik ga dit dan ook niet verplaatsen, omdat je dit zelf zult moeten oplossen. Er zijn geen grote topics voor dergelijke zoekvragen, en aparte topics per verzoek is ook niet de bedoeling. Je zult dus toch zelf verder moeten zoeken :)

Edit: met dank aan CodeCaster d:)b , het gaat om Wikipedia: Powers of Ten :)

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 20-08-2012 17:09 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.