Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor studie ~700 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ook ik over een paar weken begin met mijn studie heb ik een laptop nodig. Heb er zelf niet te veel verstand van, vandaar heb ik jullie hulp nodig :)

Budget maximaal 800 euro, minder is nooit erg ;)

Minimale eisen:
- 8 gB ram
- Een videokaart waar ik nog een beetje mee kan gamen
- 15 inch
- Windows

Het is de bedoeling dat die veel meegesleept word aangezien ik redelijk lang in de trein/op de fiets zit dus als de laptop een beetje licht is kan geen kwaad. Zijn er bepaalde merken waar ik naar zou moeten kijken, of juist niet.

Alvast bedankt!

• sfranken
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 14:47
Heb je nog voorkeur voor een OS? Of heb je een verplichte keuze?
Als je vrij bent in je OS en niet vies bent van wat hands-on werk is System76 misschien wat voor je, die maken laptops met Ubuntu standaard out-of-the-box.

Verwijderd

Topicstarter
sfranken schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:16:
Heb je nog voorkeur voor een OS? Of heb je een verplichte keuze?
Als je vrij bent in je OS en niet vies bent van wat hands-on werk is System76 misschien wat voor je, die maken laptops met Ubuntu standaard out-of-the-box.
Ik ben van plan Windows te gebruiken, vergeten te melden in de OP

Verwijderd

Inb4 inspiron 15r se.

Kost ~670 euro met kortingsbonnen, heeft een vrij goede videokaart, i5 processor, 8gig ram, 1tb harde schijf. Als je nog meer snelheid wilt, moet je naar een ssd kijken. Binnen je budget kun je ook nog eens voor ongeveer 130 euro een 128gb ssd met een hdd caddy kopen. Zo kun je in je laptop een 128gb ssd en een 1tb hdd kwijt. Daar moet je wel je dvd drive voor opofferen en heel goedkoop is het niet, maar je krijgt er wel heel veel voor terug.

• Nickadin
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-03-2021
Als ik het goed heb, kan je van 22 tot 26 Augustus de Asus N56-S4032V krijgen voor 800 euro bij de mediamarkt, in plaats van 900 euro.

pricewatch: Asus N56VM-S4032V

Deze is in het bezit van 8GB geheugen, een 750 gb hdd, full hd beeldscherm en een goede i7 processor.
Ook denk ik dat het wel mogelijk is om games redelijk te draaien met de videokaart, maar dat weet ik niet 100% zeker.

[ Voor 14% gewijzigd door Nickadin op 20-08-2012 15:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:23:
Inb4 inspiron 15r se.

Kost ~670 euro met kortingsbonnen, heeft een vrij goede videokaart, i5 processor, 8gig ram, 1tb harde schijf. Als je nog meer snelheid wilt, moet je naar een ssd kijken. Binnen je budget kun je ook nog eens voor ongeveer 130 euro een 128gb ssd met een hdd caddy kopen. Zo kun je in je laptop een 128gb ssd en een 1tb hdd kwijt. Daar moet je wel je dvd drive voor opofferen en heel goedkoop is het niet, maar je krijgt er wel heel veel voor terug.
Klein vraagje, is het verschil tussen de 800 euro en de 900 het waard? Een ssd is inderdaad een leuke optie.

Verwijderd

Er is geen 800 of 900. Je komt een stuk goedkoper uit met Dell Waardebonnen Topic - Deel 2. Ik vind de N56 ook erg goed geprijsd met de mediamarkt aanbieding.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:05:
Er is geen 800 of 900. Je komt een stuk goedkoper uit met Dell Waardebonnen Topic - Deel 2. Ik vind de N56 ook erg goed geprijsd met de mediamarkt aanbieding.
Dat snap ik, maar ik nam de ruwe getallen even voor het gemak. Ik bedoel de upgrade naar i7

Verwijderd

Het werkelijke verschil is € 45. En dat vind ik het zeker waard. Immers is de i7 2x zo snel met goed schalende taken. Komt niet al te vaak voor, maar het prijsverschil is dan ook niet groot.

Verwijderd

Topicstarter
Ik merk het ja aangezien je 10% korting krijgt ipv 5%. Raar systeem dat van Dell!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Hoezo de Dell? als hij de laptop veel wilt gaan meenemen dan is de Vaio S15 toch een veel betere keuze?

edit: Zag het budget niet

[ Voor 14% gewijzigd door Vinand op 20-08-2012 17:08 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Pagina: 1