In de garage hebben wij een uit oktober 2000 afkomstige beveiligingscamera gevonden. Echter weten wij niet hoe we deze kunnen aansluiten. We beschikken momenteel namelijk niet over de bijbehorende kabeltjes.
Doel: Camera op een tv scherm krijgen.

Soort camera:
Santec CCD b/w camera: VTC-324
aansluitinkjes:
Auto iris: g, vi, b+
DC IRIS
Monitor
Interphone

En op de sticker die op de camera zit staat 15v gelijkstroom, max 2,5 watts CCIR.

We hebben gekeken op de website van Santec, maar daar staat niets over deze camera. Dat komt waarschijnlijk omdat deze camera 12 jaar oud is. Ook staat er nergens op de website welke voeding wij moeten gebruiken, er staan namelijk alleen maar 12v voedingen.
Onze vragen zijn:
Hoe kunnen we hem op de tv aansluiten (met welke kabels)?
Wat voor voeding moeten we gebruiken om hem werkend te krijgen?
Waar moeten die kabeltjes dan in?
Edit:
Ik heb het bedrijf ge-emaild en zei zeggen dat het een oud model is en zij het volgende plaatje voor mij beschikbaar hebben, en dat is ook het enige.
Doel: Camera op een tv scherm krijgen.

Soort camera:
Santec CCD b/w camera: VTC-324
aansluitinkjes:
Auto iris: g, vi, b+
DC IRIS
Monitor
Interphone

En op de sticker die op de camera zit staat 15v gelijkstroom, max 2,5 watts CCIR.

We hebben gekeken op de website van Santec, maar daar staat niets over deze camera. Dat komt waarschijnlijk omdat deze camera 12 jaar oud is. Ook staat er nergens op de website welke voeding wij moeten gebruiken, er staan namelijk alleen maar 12v voedingen.
Onze vragen zijn:
Hoe kunnen we hem op de tv aansluiten (met welke kabels)?
Wat voor voeding moeten we gebruiken om hem werkend te krijgen?
Waar moeten die kabeltjes dan in?
Edit:
Ik heb het bedrijf ge-emaild en zei zeggen dat het een oud model is en zij het volgende plaatje voor mij beschikbaar hebben, en dat is ook het enige.
[ Voor 10% gewijzigd door Frozen op 20-08-2012 22:48 ]