Beste allemaal,
Zojuist kreeg ik een e-mail van Vodafone met het volgende bericht:
(Het gaat me overigens niet om die paar centen, maar om principe en onwetendheid)
Zojuist kreeg ik een e-mail van Vodafone met het volgende bericht:
Nu vraag ik me af, ik ga een contract aan (particulier) met Vodafone voor 24 maanden. Het bedrag van dit abonnement is altijd gelijk tenzij ik buiten mijn bundel bel, kunnen ze zo ineens de prijs van het basisabonnement verhogen? Ik heb toch immers de afspraak met ze dat ik een bepaald abonnement afneem met een bepaald tarief. Wellicht erg domme vraag, maar wellicht is het een interessante discussie.Beste heer *naam*,
Hierbij informeren wij je over de btw-verhoging die ingaat per 1 oktober 2012.
De regering heeft besloten om de btw-tarieven te verhogen van 19% naar 21%. Omdat de btw-tarieven bij wet zijn geregeld, is Vodafone net als alle Nederlandse bedrijven verplicht om te voldoen aan deze verhoging en vanaf 1 oktober 2012 21% btw af te dragen. Dit betekent dat Vodafone het verschil in btw vanaf 1 oktober 2012 doorberekent in zijn tarieven voor de diensten en producten.
Wil je meer weten over de gevolgen van de btw-verhoging? Kijk dan op http://www.vodafone.nl/btw. Op deze website kun je meer lezen over de btw-verhoging. Daar staan tevens veel gestelde vragen met bijbehorende antwoorden.
Met vriendelijke groeten,
Vodafone
Deze e-mail is automatisch verstuurd. U kunt niet antwoorden op deze mail.
(Het gaat me overigens niet om die paar centen, maar om principe en onwetendheid)
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A