Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• negena
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-11-2023
Hallo iedereen,

Ik heb een vraag over het bijhouden van het verbruik (internet, belminuten) op een Xperia mini pro (, dus niet de x10 mini pro). Ik heb heel internet afgezocht, de gebruiksaanwijzing van boven tot beneden gelezen, maar het mocht niet baten. Ik lees hier altijd de telefoonreviews en op basis van de reacties daaronder ben ik van mening dat er hier vast wel mensen zijn die me kunnen helpen.

Ik wil weten waar in de telefoon ik een functie heb om de duur van de inkomende en uitgaande gesprekken te bekijken en ook het dataverbruik. Ik weet dat er bepaalde apps daarvoor zijn, maar dat zie ik dan als een noodoplossing. Er moet toch in een moderne telefoon een optie zitten om te zien hoveel je verbruikt?

Mocht onverhoopt zo;n functie niet bestaan: Welke verbruikbijhoudapp raden jullie aan? Graag wel een app die niet al te veel beslag legt op de toch niet al te riante batterijcapaciteit van de mini pro.

Groeten,

Negena

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:38
Update je telefoon naar ics.
Daar zit standaard gebruikers info/data in

[ Voor 44% gewijzigd door jejeh op 20-08-2012 14:21 ]

• negena
Ik ben bang om ics te installeren.

Sony zelft zegt:
Android 4 hardware requirements are more advanced than previous software updates, so your phones performance may be affected
http://www.sonymobile.com...e/phones/xperia-mini-pro/

Op een andere site lees ik dat er ook enkele problemen zijn:
-for god sake n urs .plz dont update ur phone.trust me i lost my phone...the update is tooo bad....my phone now continously lags....camera gone....no hd works now
-after the update, HD video recording with image stabilizer ON frame rate dropped to 27 fps, based on my PC (and the video is really jerky). one video even dropped to 26fps!

Maar het lijkt me sterk dat gingerbread geen functie heeft om data bij te houden of is dat helemaal niet zo sterk? Het leek me sterk omdat gewone phones (geen smartphones dus) altijd een optie hebben om te bekijken hoveel je hebt gebeld.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26
zit niet in GB, gewoon app installeren zoals Google Play: 3G Watchdog

(waarom is een app in hemelsnaam een noodoplossing??? je hebt toch niet voor niets een smartphone?)

[ Voor 25% gewijzigd door Prulleman op 20-08-2012 16:28 ]

Strava

• negena
Prulleman schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:27:
zit niet in GB, gewoon app installeren zoals Google Play: 3G Watchdog

(waarom is een app in hemelsnaam een noodoplossing??? je hebt toch niet voor niets een smartphone?)
Het is een noodoplossing in die zin dat een dergelijke app nu wordt gebruikt om een gebrek van de software te repareren.

Maaruh, die app die je me gaf, houdt die ook de belminuten bij? En vraagt ie niet te veel van de batterij?

Een ander vraagje, waar misschien een aparte topic beter voor is, zijn er inderdaad nadelen verbonden aan ics vergeleken met gingerbread?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 21:51

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Installeer de app anders zelf even, binnen enkele minuten heb je je antwoord. Graag wat meer eigen inzet tonen. Als je de app installeert zie je ook alternatieven voor die app, die zou je ook kunnen proberen voor het vergelijk. De beste kun je dan uiteraard op je toestel laten staan.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• negena
janvanduschoten schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 18:18:
Installeer de app anders zelf even, binnen enkele minuten heb je je antwoord. Graag wat meer eigen inzet tonen. Als je de app installeert zie je ook alternatieven voor die app, die zou je ook kunnen proberen voor het vergelijk. De beste kun je dan uiteraard op je toestel laten staan.
Hoi, het is niet zo dat ik niet het een en ander zou willen doen, maar ik weet nou eenmaal niet zoveel over apps en dat soort zaken, dit is namelijk mijn eerste smartphone :P

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26
van proberen kan je leren... ;)

Strava

• negena
Ik heb nu Phoneusage!!!!!!!1
Pagina: 1