Toon posts:

Gratisforums.com error

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik kan niet meer op mijn forum komen die ik heb aangemaakt op www.gratisforums.com

De gebruikers die een account hebben aangemaakt kunnen er ook niet meer opkomen.

Het zou om een DNS probleem gaan.
Internet Explorer cannot display the webpage is de melding.

Weet iemand hoe het probleem opgelost kan worden zodat ik weer gebruik kan maken van mijn forum?

BVD.
Marcel

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
Bedank voor je snelle respons anandus.

Weet jij ook of dit nog opgelost gaat worden, want ik kan er nergens iets over vinden.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik denk niet dat anandus dat weet ;)

Heb jij de hele website gemaakt? Of bestond die website al en heb jij daar forum aangemaakt? In het eerste geval, neem dan contact op met de maker/hoster van de website.

In het tweede geval gaat het lastig worden. Als de website down is kun je ze lastig bereiken; je zou een mailtje kunnen sturen naar info@gratisforums.com, webmaster@gratisforums.com of postmaster@gratisforums.com (of alle drie). Of als je al een emailadres van ze hebt waarvan je zeker weet dat het werkt, mail dan daarheen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen het forum aangemaakt op gratisforums.com, die website bestond al.

Ik heb geen emailadres van gratisforums.com maar ik denk dat ik
de 3 adressen die je opgeeft maar eens gaat proberen.

Bedankt !
Cloud schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:08:
Ik denk niet dat anandus dat weet ;)

Heb jij de hele website gemaakt? Of bestond die website al en heb jij daar forum aangemaakt? In het eerste geval, neem dan contact op met de maker/hoster van de website.

In het tweede geval gaat het lastig worden. Als de website down is kun je ze lastig bereiken; je zou een mailtje kunnen sturen naar info@gratisforums.com, webmaster@gratisforums.com of postmaster@gratisforums.com (of alle drie). Of als je al een emailadres van ze hebt waarvan je zeker weet dat het werkt, mail dan daarheen :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

http://whois.domaintools.com/gratisforums.com

Ik zie geen emailadres, wel een telefoonnr ;)
edit: Scratch that, wel email, maar WhoisGuard protected.

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 20-08-2012 14:17 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt.
Raven schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:16:
http://whois.domaintools.com/gratisforums.com

Ik zie geen emailadres, wel een telefoonnr ;)
edit: Scratch that, wel email, maar WhoisGuard protected.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, wij zijn geen beheerders van dat domain, dus wij kunnen hier ook niets aan doen. Ik vind het vervelend dat je niet bij je forum kan, maar wij kunnen je er niet mee helpen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.