Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb met mijn htc chacha het volgende probleem, als de wifi verbinding aanstaat, krijg ik meldingen vaak of laat, of helemaal niet. Als wifi uitstaat heb ik nergens last van?
Weet iemand waar dit misschien aan kan liggen? Het gaat om een US Robotics router.

Verwijderd

Misschien is je internetverbinding slecht en heb je dus niet de hele tijd wifi verbinding. Wat heb je verder zelf al gevonden bij je zoektocht naar dit probleem?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:01

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Lijkt idd aan de wifi verbinding te liggen.
Heb je het al eens met een ander toestel getest? Modem gereset? Staat je wifi sleep policy uit op je toestel? Heb je dit probleem sinds kort of altijd al? Heb je het ook bij andere wifi routers (bij anderen thuis) bijvoorbeeld? Is dit bij scherm aan, scherm uit of allebei?

Oftewel, graag wat meer info geven over je probleem. Het tonen van eigen inzet is erg belangrijk :)
Vul je topicstart aan dmv de [edit.] knop rechts boven in je post.
Geen inzet=slotje.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hetzelfde probleem ook op mijn ipod, met het verschil dat ik daar helemaal geen melding op krijg. Het ligt overigens voor 99% zeker aan de router, want met elke andere wifi verbinding werkt het gewoon en op mijn ipod en op mijn htc. Ik vermoed zelf dat er een poort opengezet moet worden, tenmiste dat is de enige informatie die ik via google vind, maar welke poort is mij totaal niet duidelijk.

Wat ook opvallend is(dit geldt alleen voor de htc), als ik het scherm aanzet krijg ik doorgaans de meldingen wél meteen binnen. Maar de wifi staat niet in slaapstand o.i.d.
Verder heb ik dit probleem al een hele tijd, maar ik ben nu veranderd van provider en daarmee heb ik slecht bereik in huis. Dus vandaar de noodzaak om wifi te gebruiken..

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2012 14:44 ]